GoldenPalace.com houdt media voor de gek

1 juli 2005, 13:07

GoldenPalace.com houdt media voor de gekHet is alweer ruim een maand rustig geweest rondom GoldenPalace.com maar deze week zijn ze er weer. Op diverse websites en weblogs wordt melding gemaakt van Kari Smith die een tatouage voor de internet-casino op haar voorhoofd zou hebben geplaatst om zo de studie van haar 11-jarige zoon Brady te kunnen financieren. Ze veilde de ruimte op haar voorhoofd via eBay voor de hoogste bieder. Uiteindelijk kreeg ze er een bedrag van 10.000 dollar voor.

Op Adland inmiddels een aardige discussie maar de foto en het verhaal zijn natuurlijk grote onzin. GoldenPalace.com houdt de media voor de gek en heeft haar doel weer bereikt: aandacht!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Benjamin

    vandaag stond er een artikel op de frontpage van metro over dit, met mooi goldenpalace.com vermeld. dit noemen ze nu nog eens een reclame stunt.


    1 juli 2005 om 19:04
    media

    Dabitch, I’m impressed about your Dutch 😉


    2 juli 2005 om 06:13
    spin

    Begin het jammer te vinden dat het jmoedwillig plaatsen foutieve berichten en het op het verkeerde been zetten van media (zie ook Wehkamp, Peijnenburg etc) een beetje de enige manier lijkt te worden waarop men tegenwoordig kan communiceren met de consument. Toegegeven, deze is clever, maar ’t wordt wel veel van het zelfde zo….


    4 juli 2005 om 05:02

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief