Geen verbinding, wat nu?

23 januari 2005, 13:04

Afgelopen week was het weer eens zover, een storing in het netwerk van Chello in de regio Arnhem-Nijmegen. Een telefoontje naar de helpdesk van Chello levert mij altijd weer frustraties op. Ten eerste erger ik me aan de automatische mededeling dat ik voor evt. storingen ook op de site van Chello kan kijken. Hoe ze denken dat ik dat moet doen zonder verbinding is mij altijd een raadsel. Vervolgens krijg ik een of andere muts aan de telefoon die mij eigenlijk alleen kan vertellen dat er geen verbinding is in de regio Arnhem-Nijmegen. Nee, dat weet ik ook wel; mijn vraag is hoelang het gaat duren. Is het een serieus probleem of kan ik er op wachten? Kortom, allemaal kleine ergernissen die volgens mij voorkomen kunnen worden. Wie heeft een briljant idee waarmee we dit voor Nederland even kunnen oplossen?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!