En nu live over naar de SURFnet Relatiedagen 2006

31 mei 2006, 04:00

Onder de titel ‘Weblogs & wiki’s: hot or not?’ spreken Pierre Gorissen en Marco vanochtend op de SURFnet Relatiedagen 2006.

Marco zijn presentatie gaat over het model van stranger tot evangelist waarin hij Marketingfacts als voorbeeld zal gebruiken. Pierre zal ingaan op weblogs en wiki’s als innovatieve communicatie in het onderwijs met als centrale boodschap het kost maar 5 minuten.

Het geheel is vandaag vanaf 11:15 tot 12:30 uur via een livestream te volgen.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

3 Reacties

    media

    🙂

    Ik zal zo eens in de auto stappen richting Noordwijkerhout!


    31 mei 2006 om 04:05
    Stephan Verveen

    Marco,

    Ook jij nogmaals bedankt voor je verfrissende bijdrage.

    Een doortimmerd verhaal van buiten de hoger onderwijs community was een mooie aanvulling op de andere presentaties die zijn gegeven. Ik ben zeer benieuwd hoe deze community zijn evangelisten gaat identificeren en etaleren…

    Naar ik hoop: wordt vervolgd!

    Groeten,

    – Stephan


    1 juni 2006 om 07:36
    Elise

    Marco,

    Jouw presentatie is inmiddels, net als alle andere bijdragen, te zien via de SURFnet-website.

    Ook namens mij hartelijk bedankt voor je bijdrage.

    Elise Roders

    SURFnet


    2 juni 2006 om 08:11

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief