Een verdiepingsslag maken in merkdenken en positionering? Kies voor Merkmanagement #adv

7 mei 2014, 09:30

“Ik wilde een verdiepingsslag maken in theoretische kennis en visie op merkpositionering en portfolio strategieën. Merkmanagement bleek de juiste keuze. Merkdenken en positionering worden vanuit een breder organisatie- en klantperspectief beschouwd. Aangereikte wetenschappelijke modellen, maar juist ook de diversiteit aan deelnemers leidde tot veel dialoog met verrassende inzichten. Ik analyseer en bekijk vraagstukken nu vanuit een meer strategisch perspectief.”

– Annetta de Vries-Tabak, Manager Communicatie & Marketing TVM verzekeringen

Merkmanagement, de langstlopende en enige universitaire opleiding branding voor executives. Strategisch merkmanagement bekeken vanuit verschillende invalshoeken als innovatie, marketing, communicatie, leiderschap en verandermanagement.

Alleen de beste experts uit bedrijfsleven, wetenschap en van bureauzijde doceren: drs. Frans Cornelis RM, CMO Randstad Groep, Roland van Kralingen MBA, oprichter Innoa/het Marketing Fund en prof. dr. Peter Leeflang , Hoogleraar Rijksuniversiteit Groningen.

Ruim 450 alumni vertegenwoordigen een imposant netwerk van branding professionals, werkzaam bij: ID&T, La Place, Heineken, KPN, ATAG, de Nederlandse Staatsloterij, Hogeschool Utrecht, Manpower en Cartils.

Proefcollege van kerndocent drs. Andy Mosmans RM bijwonen? Meld je aan!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!