Doe mee met het Data-Driven Marketing Onderzoek 2020

1 september 2020, 08:57

Elk jaar brengt branchevereniging DDMA de data-driven marketingsector in kaart met het Data-Driven Marketing Onderzoek. Met deze enquête schetsen ze een beeld van onder meer de inzet van kanalen, grootste marketinguitdagingen en budgetten en investeringen binnen de sector. Doe je mee? Het kost je slechts 5 minuten.

Ga naar de enquête

DDMA doet het onderzoek jaarlijks. Vandaag is het eerste deel van het onderzoek bekend gemaakt, die van vorig jaar vind je hier.

DDMA is de branchevereniging voor data en marketing. Onze 300 leden halen en brengen bij ons kennis over het inzetten van data om relevant te kunnen communiceren met hun doelgroepen. Daarom organiseren wij met en voor hen netwerk- en kennisbijeenkomsten. Wij eisen van onze leden dat zij handelen binnen het kader van de wet en de gedragscodes. Daarnaast spreken wij met de stakeholders in Den Haag en Brussel over de ontwikkeling van een duurzame data-economie.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!