Doe mee aan het Pondres Social Media Onderzoek 2014

8 juli 2014, 14:00

Hoe zetten Nederlandse bedrijven hun social media in en welke verschuivingen kunnen ze in de toekomst verwachten? Wat zijn de hypes en wat de blijvers? En wat voor content is aantrekkelijk voor socialmediagebruikers? Het Pondres Social Media Onderzoek 2014 (#SMO_14) zoekt naar antwoorden op deze vragen.

Het Pondres Social Media Onderzoek is een samenwerking tussen Pondres en online onderzoeksbureau MWM2 om de professional van actuele inzichten te voorzien. MWM2 stelt haar onderzoekstool ter beschikking en waarborgt de kwaliteit van het onderzoek.

Pondres en MWM2 zijn benieuwd naar jouw visie en gebruik van social media op bedrijfsniveau. Immers, zonder deelnemers geen onderzoek en zonder onderzoek geen inzicht. Daarom vragen ze je om 10 minuten tijd te maken en onze vragenlijst in te vullen. Na afloop van het onderzoek ontvang je dan uiteraard een uitgebreide rapportage met alle ins & outs.

Vragen

Het onderzoek geeft o.a. antwoord op de volgende vragen:

  1. Waarom worden er wel of geen social media ingezet?
  2. Welke socialmediakanalen zijn ingezet in 2013?
  3. En welke verwacht men in te zetten in het resterende deel van 2014?
  4. Met welke frequentie zijn bedrijven actief op sociale media?
  5. Wat zijn de doeleinden van de socialmedia-inzet?
  6. Op basis van welke statistieken meet men de resultaten?
  7. Wat voor soort content kan het beste geplaatst worden?
  8. Op welke social media kan dit het beste gedaan worden?

Pondres en MWM2 voeren het onderzoek uit in diverse branches om zo een compleet beeld te krijgen van de huidige ontwikkelingen rondom social media. Medewerking aan het #SMO_14 wordt zeer op prijs gesteld en bovenal zijn is Pondres erg benieuwd naar je visie.

Doe mee

Meedoen? Vul de enquête hier in. Voor evt. vragen kun je mailen naar rob.van.bakel@pondres.nl of tweeten naar @pondressocial.

Naast dat je de resultaten van het onderzoek ontvangt, zullen deze uiteraard ook op Marketingfacts gepubliceerd worden!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!