Docenten opgelet! Alles over het Marketingfacts Jaarboek in het hoger onderwijs

17 juni 2016, 08:30

Vraag vandaag nog jouw gratis beoordelingsexemplaar aan

Het Marketingfacts Jaarboek is het meest complete handboek over online marketing in Nederland. Alle facetten worden in het boek behandeld: van analytics tot zoekmachinemarketing, en van advertising tot social media. Inmiddels zijn er al veel hogescholen en universiteiten die dit studieboek inzetten voor hun marketing- en communicatieopleidingen.

De volledig herziene hoofdstukken – aangevuld met 7 compleet nieuwe hot-topics – zijn geschreven in samenwerking met 28 online professionals, stuk voor stuk dé autoriteiten binnen hun online vakgebied. Kortom het Marketingfacts Jaarboek 2016-2017 is een must-read voor elke student en docent die zijn persoonlijke ontwikkeling op het gebied van online marketing serieus neemt.

  • Het meest actuele studieboek over online marketing
  • Van analytics tot zoekmachinemarketing: alle onlinemarketingdiciplines komen aan bod​
  • 28 co-auteurs, vertegenwoordigen het complete beroepenveld
  • Dit jaar weer met 7 hot topics, zoals contentmarketing, customer journey en Facebookmarketing
  • Digitale versie beschikbaar voor iPad en Androidtablets

Ben je docent? Vraag dan vandaag nog jouw gratis beoordelingsexemplaar aan!

Ja, dat wil ik

Anderen over het Marketingfacts Jaarboek

Voor het hoger onderwijs heeft het Marketingfacts Jaarboek zich ontwikkeld tot een ijkpunt om te checken of het curriculum van de opleiding nog steeds in lijn is met hetgeen het beroepenveld vraagt. Maar ook om in te schatten welke ontwikkelingen op korte en middellange termijn aandacht gaan vragen is het boek van waarde. Voor studenten in de eindfase fungeert het boek als overzicht van state of the art toepassingen van hun opgedane kennis.”

Gerard van Rijn, opleidingsmanager Commerciële Economie De Haagse Hogeschool

“Online ontwikkelingen gaan ranzendsnel, daarom is online marketing continu in beweging. Om een eigen koers te varen is het belangrijk om de waan van de dag te ontstijgen. Dit boek biedt op een overzichtelijke manier achtergrondkennis over relevante online marketing thema’s. Het boek geeft inzichten die direct toepasbaar zijn en is een inspiratieboost voor online marketeers.”

Dr. Guda van Noort, directeur van SWOCCC

Meer weten?

Bekijk dan onze speciale pagina over de inzet van het Marketingfacts Jaarboek in het onderwijs.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De redactie van Marketingfacts, bestaat tegenwoordig uit Luuk Ros & Matthijs van den Broek. Zie ook colofon: https://marketingfacts.nl/colofon/

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!