De Drivers van Employee Experience

Zonder een geweldige Employee Experience is er geen geweldige Customer Experience.

21 april 2023, 11:31 1559 x gelezen

Maar…. hoe verbeter je de ervaring van werknemers? En hoe kies je de beste manier om CX en EX met elkaar te verbinden?

Het meten van werknemersbetrokkenheid

In deze podcastaflevering bespreek ik samen met Miranda de belangrijkste issues als het gaat om het meten van werknemersbetrokkenheid. Spoiler alert: de meeste tools voor werknemersbetrokkenheid metingen geven je NIET de drivers die je nodig hebt om betrokkenheid te vergroten….

Slim gebruik maken van nieuwe inzichten

We leggen niet alleen uit wat de belangrijkste issues zijn. We delen ook wat je kunt doen om slim gebruik te maken van veel bestaande inzichten uit de wetenschap. Dit helpt jou om ervoor te zorgen dat jouw organisatie meet wat het belangrijkste is voor jouw werknemers.

Deze podcast is opgenomen op 28 oktober 2022.

Beluister de podcast: De Drivers van Employee Experience

Zanna van der Aa
Organisatie adviseur bij Accelerate In Experience

Mijn 'reason of being' is ervoor te zorgen dat organisaties goed omgaan met mensen: klanten én medewerkers. In de afgelopen 20 jaar heb ik zowel vanuit onderzoek (PhD in CX) als praktijkervaring continu methodieken ontwikkeld die deze softe droom vertalen in de hard meetbare taal van organisaties. Deze methodiek is inmiddels internationaal bewezen, in meer dan 12 landen. In mijn boek Klantsignaalmanagement beschrijf ik mijn visie en methodiek vanwaaruit ik nog steeds werk en op mijn website Accelerate In Experience vind je recente nieuwe inzichten om dagelijks het verschil te maken voor klanten en medewerkers.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!