Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Waarom veel Customer Experience programma’s falen

Wist jij dat 93% van alle customer experience programma's mislukken? Hoe zorg jij dat je bij die 7% zit die WEL slaagt?

De basis voor een klantgerichte organisatie

Met regelmaat krijgen wij de vraag: “Help ons te transformeren naar een klantgerichte organisatie”. Of: “Ik wil klantgericht ondernemen, maar waar moet ik beginnen?"

Brand experience is de overtreffende trap van customer experience

Niet de zoveelste patato/potatoe discussie. Het is iets waar je resoluut voor moet wíllen gaan.

Intrinsiek gemotiveerd door culture fit

Excursie 10 van de Virtual Experience World Tour, ditmaal met Mijke van Ballegooijen en Tamara Schutte. "Bedrijven die acteren vanuit de behoeften van mensen zijn het meest succesvol."

CX metrics zijn toe aan een make-over

De huidige, vaak door NPS gedomineerde praktijk van het meten van klantervaringen biedt enkel een achteruitkijkspiegel. Dat kan anders.

Een goede klantervaring in tijden van inflatie

Een van de vragen die mij de afgelopen weken en maanden heel vaak gesteld werd is "Steven, hoe gaan we om met klantervaring in tijden van hoge inflatie?".

De 5 klantvoordelen van Web3

Web 3 als gebruikersgerichte aanpassing van het internetDe afgelopen weken heb ik veel gelezen over Web3, een onderwerp dat mij…

'Leuk dat je er bent!'

Hoe beïnvloeden chatbotberichten de merkbetrokkenheid?Ongeveer een kwart van de Nederlandse organisaties zet chatbots in om vragen, klachten en opmerkingen van…

Hoe digitale trends de marketingdiscipline veranderen

Een paar take-outs uit het Adobe & eConsultancy Digital Trend Report 2022Adobe ondervroeg samen met onderzoeksclub eConsultancy voor het jaarlijkse…

Trends in customer experience

Customer experience is allang niet meer het zoveelste modewoord in klantmanagement. Customer experience is broodnodig, wil je als organisatie relevant…

Dit zijn de Customer Experience Trends van 2022

Met december als lijstjesmaand, is januari vaak een maand om vooruit te blikken. Zo doen wij dat ook graag. 2022…

Marketing en sales zijn niet altijd klantgericht – maar het kán wel!

Hoe verander je je marketing- en salesteams naar een CX-gedreven organisatie?Marketing en sales zijn altijd hand in hand opgetrokken. Marketing…