Wist jij dat 93% van alle customer experience programma's mislukken? Hoe zorg jij dat je bij die 7% zit die WEL slaagt?
Met regelmaat krijgen wij de vraag: “Help ons te transformeren naar een klantgerichte organisatie”. Of: “Ik wil klantgericht ondernemen, maar waar moet ik beginnen?"
Niet de zoveelste patato/potatoe discussie. Het is iets waar je resoluut voor moet wíllen gaan.
Excursie 10 van de Virtual Experience World Tour, ditmaal met Mijke van Ballegooijen en Tamara Schutte. "Bedrijven die acteren vanuit de behoeften van mensen zijn het meest succesvol."
De huidige, vaak door NPS gedomineerde praktijk van het meten van klantervaringen biedt enkel een achteruitkijkspiegel. Dat kan anders.
Een van de vragen die mij de afgelopen weken en maanden heel vaak gesteld werd is "Steven, hoe gaan we om met klantervaring in tijden van hoge inflatie?".
Web 3 als gebruikersgerichte aanpassing van het internetDe afgelopen weken heb ik veel gelezen over Web3, een onderwerp dat mij…
Hoe beïnvloeden chatbotberichten de merkbetrokkenheid?Ongeveer een kwart van de Nederlandse organisaties zet chatbots in om vragen, klachten en opmerkingen van…
Een paar take-outs uit het Adobe & eConsultancy Digital Trend Report 2022Adobe ondervroeg samen met onderzoeksclub eConsultancy voor het jaarlijkse…
Customer experience is allang niet meer het zoveelste modewoord in klantmanagement. Customer experience is broodnodig, wil je als organisatie relevant…
Met december als lijstjesmaand, is januari vaak een maand om vooruit te blikken. Zo doen wij dat ook graag. 2022…
Hoe verander je je marketing- en salesteams naar een CX-gedreven organisatie?Marketing en sales zijn altijd hand in hand opgetrokken. Marketing…