Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

3 valkuilen wanneer je leiderschap wilt betrekken bij CX-transformatie

Sommige organisaties denken ten onrechte denken dat een business case het gouden ticket is om leiderschap te betrekken bij CX transformatie.

Een fantastische klantervaring voor de Never Normal klant

Boekrecensie: De Ruwe Diamant. Opnieuw een aanrader vindt Jeanine Dijkhuis, dit zesde boek van Steven van Belleghem.

De magie achter de revolutionaire CX van Nike

Als een van de grootste spelers in de sportindustrie weet Nike als geen ander hoe ze een bijzondere klantervaring moeten creëren om op een heel persoonlijk niveau contact te kunnen maken met hun klanten.

In 5 stappen naar succesvolle Customer Experience transformatie

Volgens Forrester ontbreekt het in zo’n 80% van de CX trajecten aan executiekracht.

Mastering Customer Experience: De 5 doelen voor CX transformatie

In deze podcast spreek ik met mijn partner in crime Miranda over de 5 essentiële doelen van CX-transformatie.

Vijf cruciale CX metrics waar vrijwel niemand aan denkt

Én wat basisstatistiek die iedere (CX) professional zou moeten begrijpen!

Waarom jij je Customer Experience programma NIET moet leiden

Een van de belangrijkste fouten die CX-professionals en/of teams maken, is dat ze teveel verantwoordelijkheid nemen voor Customer Experience.

De Drivers van Employee Experience

Zonder een geweldige Employee Experience is er geen geweldige Customer Experience.

Waarom veel Customer Experience programma’s falen

Wist jij dat 93% van alle customer experience programma's mislukken? Hoe zorg jij dat je bij die 7% zit die WEL slaagt?

De basis voor een klantgerichte organisatie

Met regelmaat krijgen wij de vraag: “Help ons te transformeren naar een klantgerichte organisatie”. Of: “Ik wil klantgericht ondernemen, maar waar moet ik beginnen?"

Brand experience is de overtreffende trap van customer experience

Niet de zoveelste patato/potatoe discussie. Het is iets waar je resoluut voor moet wíllen gaan.

Intrinsiek gemotiveerd door culture fit

Excursie 10 van de Virtual Experience World Tour, ditmaal met Mijke van Ballegooijen en Tamara Schutte. "Bedrijven die acteren vanuit de behoeften van mensen zijn het meest succesvol."