Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

CX metrics zijn toe aan een make-over

De huidige, vaak door NPS gedomineerde praktijk van het meten van klantervaringen biedt enkel een achteruitkijkspiegel. Dat kan anders.

Een goede klantervaring in tijden van inflatie

Een van de vragen die mij de afgelopen weken en maanden heel vaak gesteld werd is "Steven, hoe gaan we om met klantervaring in tijden van hoge inflatie?".

De 5 klantvoordelen van Web3

Web 3 als gebruikersgerichte aanpassing van het internetDe afgelopen weken heb ik veel gelezen over Web3, een onderwerp dat mij…

'Leuk dat je er bent!'

Hoe beïnvloeden chatbotberichten de merkbetrokkenheid?Ongeveer een kwart van de Nederlandse organisaties zet chatbots in om vragen, klachten en opmerkingen van…

Hoe digitale trends de marketingdiscipline veranderen

Een paar take-outs uit het Adobe & eConsultancy Digital Trend Report 2022Adobe ondervroeg samen met onderzoeksclub eConsultancy voor het jaarlijkse…

Trends in customer experience

Customer experience is allang niet meer het zoveelste modewoord in klantmanagement. Customer experience is broodnodig, wil je als organisatie relevant…

Dit zijn de Customer Experience Trends van 2022

Met december als lijstjesmaand, is januari vaak een maand om vooruit te blikken. Zo doen wij dat ook graag. 2022…

Marketing en sales zijn niet altijd klantgericht – maar het kán wel!

Hoe verander je je marketing- en salesteams naar een CX-gedreven organisatie?Marketing en sales zijn altijd hand in hand opgetrokken. Marketing…

10 Customer Experience trends voor 2022

Houd van je gefrustreerde klanten: Zij zijn jouw grootste bron van informatieZoals sommigen van jullie misschien weten, kijk ik aan…

Personalisatie is een business case

Zaterdagochtend, in je wekelijkse routine stap je bij de slagerij op de hoek binnen. De slager, achterin met een hakmes…

7 e-commerce-tips voor de komende feestdagen

Of je nou een webshop of een fysieke winkel hebt: een naadloze shopervaring zal cruciaal zijn voor je succes dit…

Wat vertel je je online klant?

Je kunt van alles vinden over de mate waarin je mensen mag beïnvloeden, maar je mag je klanten niet misleidenJe…