Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

3 valkuilen wanneer je leiderschap wilt betrekken bij CX-transformatie

Sommige organisaties denken ten onrechte denken dat een business case het gouden ticket is om leiderschap te betrekken bij CX transformatie.

Een fantastische klantervaring voor de Never Normal klant

Boekrecensie: De Ruwe Diamant. Opnieuw een aanrader vindt Jeanine Dijkhuis, dit zesde boek van Steven van Belleghem.

Geef leiderschap een kleine rol in je CX transformatie

“We worstelen vooral hoe we directie en management meer betrokken krijgen bij CX.”

De magie achter de revolutionaire CX van Nike

Als een van de grootste spelers in de sportindustrie weet Nike als geen ander hoe ze een bijzondere klantervaring moeten creëren om op een heel persoonlijk niveau contact te kunnen maken met hun klanten.

Drie dingen die we kunnen leren van de klantcultuur van Patagonia

De meeste bedrijven hebben de beste bedoelingen om hun klanten tevreden te stellen, maar in werkelijkheid valt de kwaliteit van de uitvoering vaak tegen.

In 5 stappen naar succesvolle Customer Experience transformatie

Volgens Forrester ontbreekt het in zo’n 80% van de CX trajecten aan executiekracht.

Mastering Customer Experience: De 5 doelen voor CX transformatie

In deze podcast spreek ik met mijn partner in crime Miranda over de 5 essentiële doelen van CX-transformatie.

Vijf cruciale CX metrics waar vrijwel niemand aan denkt

Én wat basisstatistiek die iedere (CX) professional zou moeten begrijpen!

Waarom jij je Customer Experience programma NIET moet leiden

Een van de belangrijkste fouten die CX-professionals en/of teams maken, is dat ze teveel verantwoordelijkheid nemen voor Customer Experience.

Vijf tips voor succesvolle digitale transformatie dankzij klant én medewerker

Digitale transformatie, CX transformatie… Het zijn makkelijk en vaak genoemde termen, maar om het tastbaar te maken is toch vaak een uitdaging.

De Drivers van Employee Experience

Zonder een geweldige Employee Experience is er geen geweldige Customer Experience.

De basis voor een klantgerichte organisatie

Met regelmaat krijgen wij de vraag: “Help ons te transformeren naar een klantgerichte organisatie”. Of: “Ik wil klantgericht ondernemen, maar waar moet ik beginnen?"