Met regelmaat krijgen wij de vraag: “Help ons te transformeren naar een klantgerichte organisatie”. Of: “Ik wil klantgericht ondernemen, maar waar moet ik beginnen?"
Dennis van Evert van bol.com en Koen van Lunteren van WUA in duopresentatie op NIMA Marketing Day 2022Dennis van Evert,…
Hoe beïnvloeden chatbotberichten de merkbetrokkenheid?Ongeveer een kwart van de Nederlandse organisaties zet chatbots in om vragen, klachten en opmerkingen van…
VX World Tour #1 - Hoe zorgen we ervoor dat mensen doen wat mensen het beste kunnen?We leven in een…
Hoe verander je je marketing- en salesteams naar een CX-gedreven organisatie?Marketing en sales zijn altijd hand in hand opgetrokken. Marketing…
Het Klant Contact Centrum is vaak nog stevig opgeborgen achter een ijzeren gordijn. Dat is schadelijk voor marketingproposities.Onlangs las ik…
Houd van je gefrustreerde klanten: Zij zijn jouw grootste bron van informatieZoals sommigen van jullie misschien weten, kijk ik aan…
Het kan je niet ontgaan zijn dat de laatste jaren customer experience een steeds belangrijkere rol is gaan spelen in…
CX'er: ben je het laaghangend fruit of wijs je het aan?Customer experience-teams kunnen juist nu van onschatbare waarde zijn voor…
De ontvangst van het boek 'De CX Travel Guide' was een beleving op zich. De bezorger had het boek in…
Blogserie: 5 typen experience en hun metrics (deel 5)Hoe beweeg je je naar een klant- en mensgerichte organisatie? Dan heb…
Blogserie: 5 typen experience en hun metrics (deel 4)Hoe beweeg je je naar een klant- en mensgerichte organisatie? Dan heb…