Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De basis voor een klantgerichte organisatie

Met regelmaat krijgen wij de vraag: “Help ons te transformeren naar een klantgerichte organisatie”. Of: “Ik wil klantgericht ondernemen, maar waar moet ik beginnen?"

'Hoe je optimaal aan je klantreis bouwt door naar buiten te kijken'

Dennis van Evert van bol.com en Koen van Lunteren van WUA in duopresentatie op NIMA Marketing Day 2022Dennis van Evert,…

'Leuk dat je er bent!'

Hoe beïnvloeden chatbotberichten de merkbetrokkenheid?Ongeveer een kwart van de Nederlandse organisaties zet chatbots in om vragen, klachten en opmerkingen van…

Hoe service aanvullend intelligent wordt

VX World Tour #1 - Hoe zorgen we ervoor dat mensen doen wat mensen het beste kunnen?We leven in een…

Marketing en sales zijn niet altijd klantgericht – maar het kán wel!

Hoe verander je je marketing- en salesteams naar een CX-gedreven organisatie?Marketing en sales zijn altijd hand in hand opgetrokken. Marketing…

Wát als de Berlijnse muur niet was gevallen?

Het Klant Contact Centrum is vaak nog stevig opgeborgen achter een ijzeren gordijn. Dat is schadelijk voor marketingproposities.Onlangs las ik…

10 Customer Experience trends voor 2022

Houd van je gefrustreerde klanten: Zij zijn jouw grootste bron van informatieZoals sommigen van jullie misschien weten, kijk ik aan…

7 lessen op weg naar succesvolle CX-transformatie

Het kan je niet ontgaan zijn dat de laatste jaren customer experience een steeds belangrijkere rol is gaan spelen in…

Zo vind je een klantgerichte weg uit de coronacrisis

CX'er: ben je het laaghangend fruit of wijs je het aan?Customer experience-teams kunnen juist nu van onschatbare waarde zijn voor…

De CX Travel Guide, een avontuurlijk handboek voor customer experience

De ontvangst van het boek 'De CX Travel Guide' was een beleving op zich. De bezorger had het boek in…

User experience: zo zorg je voor een optimale, geïntegreerde beleving

Blogserie: 5 typen experience en hun metrics (deel 5)Hoe beweeg je je naar een klant- en mensgerichte organisatie? Dan heb…

Service experience: weg met de eilandjes

Blogserie: 5 typen experience en hun metrics (deel 4)Hoe beweeg je je naar een klant- en mensgerichte organisatie? Dan heb…