Digitale transformatie, CX transformatie… Het zijn makkelijk en vaak genoemde termen, maar om het tastbaar te maken is toch vaak een uitdaging.
Zonder een geweldige Employee Experience is er geen geweldige Customer Experience.
En optimale employee journey moet de wens van elke marketeer zijn"Ik bel u zo terug… Maar niet heus". Ze zei…
"De Coolblue van onze sector worden". Een veel gehoorde wens in directiekamers. Vanwege de belofte ‘alles voor een glimlach’, die…
De formule is niet moeilijk: EX=CXEX = CX. Ook als je geen Einstein bent, kun je deze formule kraken. Toch…
Maak van waan van de dag de aanstichter van een betere belevingCorona versterkt ons (onterechte) denken dat urgente, waanvandedag-zaken losstaan…
De intentie waarmee we iets doen is alles bepalend. Laten we eens experimenteren met de self-fulfilling prophecy dat experience transformation heel eenvoudig…
Zou het niet geweldig zijn als je wat praktische tips kon krijgen hoe je de betrokkenheid van je medewerkers kunt…
Blogserie: 5 typen experience en hun metrics (deel 3)Hoe beweeg je je naar een klant- en mensgerichte organisatie? Dan heb…
Sascha Becker: "Zet de organisatie de medewerkers op één, dan zetten de medewerkers de klant op één"Marketeers zijn al jaren…
Over klantbeleving en de customer experience (CX) wordt veel gepraat en geschreven, vaak ook alsof het een gegeven is: de…
Begin 2015 kregen drie managers, als nieuw team, een afdeling binnen ABN AMRO onder hun hoede. De afdeling was overladen…