Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Vijf tips voor succesvolle digitale transformatie dankzij klant én medewerker

Digitale transformatie, CX transformatie… Het zijn makkelijk en vaak genoemde termen, maar om het tastbaar te maken is toch vaak een uitdaging.

De Drivers van Employee Experience

Zonder een geweldige Employee Experience is er geen geweldige Customer Experience.

‘Ik bel u zo terug… Maar niet heus’

En optimale employee journey moet de wens van elke marketeer zijn"Ik bel u zo terug… Maar niet heus". Ze zei…

Medewerkersgeluk als marketinginstrument

"De Coolblue van onze sector worden". Een veel gehoorde wens in directiekamers. Vanwege de belofte ‘alles voor een glimlach’, die…

Tevreden werknemers zorgen voor de beste klantervaring

De formule is niet moeilijk: EX=CXEX = CX. Ook als je geen Einstein bent, kun je deze formule kraken. Toch…

Hoe corona je een vliegwiel biedt voor succesvolle transformatie

Maak van waan van de dag de aanstichter van een betere belevingCorona versterkt ons (onterechte) denken dat urgente, waanvandedag-zaken losstaan…

Experience transformation? Appeltje eitje!

De intentie waarmee we iets doen is alles bepalend. Laten we eens experimenteren met de self-fulfilling prophecy dat experience transformation heel eenvoudig…

Employee engagement en leiderschap: zo krijg je je medewerkers weer bij de les

Zou het niet geweldig zijn als je wat praktische tips kon krijgen hoe je de betrokkenheid van je medewerkers kunt…

Employee experience: de medewerker is net zo belangrijk als de klant

Blogserie: 5 typen experience en hun metrics (deel 3)Hoe beweeg je je naar een klant- en mensgerichte organisatie? Dan heb…

De employee journey en customer journey hebben álles met elkaar te maken

Sascha Becker: "Zet de organisatie de medewerkers op één, dan zetten de medewerkers de klant op één"Marketeers zijn al jaren…

Is unieke customer experience de nieuwe marketing?

Over klantbeleving en de customer experience (CX) wordt veel gepraat en geschreven, vaak ook alsof het een gegeven is: de…

Zo verdubbelden deze managers in 6 maanden de betrokkenheid van hun afdeling

Begin 2015 kregen drie managers, als nieuw team, een afdeling binnen ABN AMRO onder hun hoede. De afdeling was overladen…