Consumer-to-Business: de toekomst van marketing?

7 oktober 2005, 10:33

Eind dit jaar organiseert de American Marketing Association (AMA) een aantal seminars met als titel The Old Model Doesn’t Work Anymore. Een seminar over hoe de consument in toenemde mate de media controleert en daarmee de marketingstrategie van bedrijven verandert. Ook in Nederland is er dit najaar op diverse congressen aandacht voor dit onderwerp zoals eDay, Fusion2005 en Marketing3.

Voor iedereen die in een dag alle facetten van consumer-to-business marketing wil leren organiseert Marketingfacts samen met media plaza, ilse media en de Nederlandse pioniers van consumer-to-business marketing het seminar Consumer-to-Business: de toekomst van marketing?

Het definitieve programma zal de komende weken bekend worden gemaakt maar we hebben alvast de beste bloggers, podcasters en vodcasters vastgelegd. Niet bedoeld voor bloggers maar juist voor de marketeers die dat laatste duwtje in de rug nodig hebben om er mee aan de slag te gaan.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!