Clinic: Data-gedreven groeien met growth hacking 17/03 #adv
Meld je gratis aan voor de clinic over growth hacking bij Beeckestijn. In het eerste deel van de clinic worden de 7 pilaren van growth hacking toegelicht, je ontvangt de tools om dit model direct zelf te kunnen toepassen. In het tweede deel krijg je een case, waarbij je de vergaarde kennis direct kunt toepassen. Ontdek tijdens de clinic hoe je de 7 pilaren van growth hacking kan inzetten voor jouw bedrijf.
Graag nodigen wij je uit voor de clinic ‘Data-gedreven groeien met growth hacking’ door Chris Out op vrijdagochtend 17 maart 2017 van 09:30 – 11:30 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.
Kodak, ooit een bedrijf met meer dan 40.000 medewerkers, is over de kop gegaan door te blijven doen wat ze altijd hebben gedaan. En toen kwamen er slimme innovaties van bedrijven die de nieuwe digitale fotografiemarkt betraden en nog nieuwe technieken van bijvoorbeeld dat ene kleine groepje uit Silicon Valley; Instagram. Dit is slechts één van de vele David vs. Goliath verhalen die reeds hebben plaatsgevonden.
Hoe kan het toch dat kleine initiatieven grote bedrijven onderuit kunnen halen? Hoe kunnen ze tegen al dat geld en tegen al die menskracht op? En bovenal, hoe doen ze dit zonder gebruik te maken van de traditionele advertising massamedia?
Deze bedrijven zetten allen growth hacking in. Growth hacking is de nieuwe maar beproefde methodologie uit Silicon Valley. Het is een data-gedreven manier van werken, waarbij bedrijven het maximale rendement uit hun marketing realiseren.
De Nederlandse growth hacker van het eerste uur Chris Out geeft in deze clinic bij Beeckestijn belangrijke theorie en praktische tips. Chris neemt je mee aan de hand van het door RockBoost ontwikkelde framework: de 7 pilaren van growth hacking. Deze methodiek helpt bedrijven snel en data-gedreven te groeien.
Te verwachten in deze clinic
Waar growth hacking veelal conceptueel en abstract wordt uitgelegd, heeft Chris op basis van zijn ervaring bij 100+ bedrijven een eenvoudig 7-stappen model ontwikkeld om growth hacking te implementeren, wat hij de ‘7 pilaren van growth hacking’ noemt. Dit model wordt door RockBoost succesvol geïmplementeerd bij bedrijven uit verschillende industrieën, online én offline.
In het eerste deel van de clinic legt Chris Out je deze 7 stappen uit, en zal hij je de tools geven om dit model direct zelf te kunnen toepassen.
In het tweede deel krijg je een case, waarbij je de zojuist vergaarde kennis direct kunt toepassen. Hoe kun je de 7 pilaren van growth hacking inzetten voor jouw bedrijf?
Na de sessie ga je naar huis met de kennis van het krachtige 7-stappen framework dat direct is toe te passen op je bedrijf of in je werk.
RockBoost: The Dutch Growth Hacking Agency
RockBoost is Nederlands eerste Growth Hacking Agency. Het bedrijf onderscheidt zichzelf in de markt omdat het een van de weinigen is dat Growth Hacking op grote schaal implementeert in bedrijven, verschillend van grootte, industrie en online/offline.
Voor wie?
Voor iedereen die wil groeien, zowel op gebied van business als persoonlijk. Van ceo’s, managers, marketeers tot startup-eigenaren; iedereen is welkom. Er is tot op heden nog geen persoon geweest voor wie Growth Hacking niet interessant was.
Door wie?
Chris Out: Lead Growth Hacker en CEO/RockBoost: The Dutch Growth Hacking Agency. In 2014 heeft hij RockBoost, het eerste growth hacking agency in Nederland, opgericht. Het bedrijf onderscheidt zichzelf in de markt omdat het een van de weinigen is dat growth hacking op grote schaal implementeert in bedrijven, verschillend van grootte, industrie en online/offline. In de afgelopen 2 jaar heeft RockBoost zichzelf weten te growth hacken waardoor ze zeer snel groeit, en is het officieel partner van Sean Ellis geworden; bedenker van de term growth hacking.
Aanmelden
Kom op vrijdagochtend 17 maart 2017 naar deze nieuwe clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09:30 uur tot 11:30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 09:10 uur.