De plannen van Marketingfacts in 2013

We moeten af van de indeling in het verleden

De plannen van Marketingfacts in 2013

Tijdens de nieuwjaarsborrel van Marketingfacts in Arnhem, afgelopen vrijdag 5 januari, interviewde ik Bram Koster over de plannen van 2013. Hij wil af van de oude indelingen, misschien zelfs van het kanalen-idee. Wat zijn de hot subjects van 2013? Daarnaast ondervroeg ik Emile Peters, partner van Upstream en sinds 1 januari ook fulltime betrokken bij Marketingfacts, naar de manier waarop het platform verder wordt uitgebouwd.

Bram Koster

Emile Peters


Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Ik ben benieuwd wat 2013 gaat brengen op Marketinvlak!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.