Blue Shots TV: Nicolette Hulsebos over het uitgeefvak

22 mei 2009, 11:32

In deze aflevering van She, het TV programma over vrouwelijke ondernemers, praat Simone Brummelhuis met Nicolette Hulsebos van Paint it Blue Magazines, uitgever van onder andere Reclameweek, George en Fonk.

Nicolette praat openhartig over het ontstaan van Reclameweek en de stopzetting van de papieren versie; “ik geloof niet in een weekblad dat nieuws maakt. Nieuws hoort online thuis”.

Ook horen we haar mening over de rol van uitgever en hoofdredacteur, welke zij combineert en praat ze over haar netwerk met daarin namen als Wim Laverman, Theo Bouwman en Erik de Vlieger.

Nicolette is een kleurrijke uitgever met een volle lach, een vrouw met een mening en een vrouw waarover mensen in de marcom branche een mening hebben, positief en negatief. En dat vindt ze niet erg.

Op de hoogte blijven van nieuwe programma’s van Blue Shots TV kan via e-Mail, RSS, iTunes, of via Twitter.

Ronnie Overgoor
Directeur/eigenaar bij 7DTV

Als genomineerd dagvoorzitter van het jaar behoort Ronnie tot de top van Nederland. Met zijn energiek enthousiasme, aanstekelijke humor, scherpte en ontspannen interactie scoort Ronnie consequent zeer hoge ogen op congressen, evenementen en award uitreikingen. Daarnaast is Ronnie een interviewer met een eigen stijl. Hij is voorbereid, nieuwsgierig en switcht razendsnel tussen serieuze vragen en scherpe humor. Hij houdt van open en echte gesprekken, waarbij hij degene die hij interviewt altijd in zijn of haar waarde laat. Scherp, maar altijd met respect als vangrail. Ronnie heeft meer dan tien jaar ervaring in het interview vak, op het podium voor live publiek als ook voor de tv camera’s van bijvoorbeeld 7DTV.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!