Blog Research in een stroomversnelling?

18 oktober 2005, 10:28

Blog Research in een stroomversnelling?Terwijl wij recentelijk in Nederland voorzichtig zijn gestart met BlogResearch.nl, lijkt Blog Research, of Dynamic Attitude Analysis zoals ze in het in de VS ook wel noemen, in een stroomversnelling te raken.

Gisteren tijdens BlogOn 2005 maakte Intelliseek (o.a. BlogPulse) bekend America Online (AOL) dagelijks te gaan voorzien van up-to-date blog buzz en lanceerde Cymfony Orchestra (what’s in a name), een dashboard dat zowel main stream media (MSM) als consumer generated media (CGM) monitort. Eerder deze maand maakte BuzzMetrics, weer een andere blogresearch tool, bekend te zijn overgenomen door Trendum.

Ook het aantal gratis tools om de blogosfeer te monitoren blijft toenemen. Binnenkort toch maar weer eens met Nils praten om te kijken hoever we nu staan in Nederland.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    media

    RSS-feed staat inmiddels in mijn reader en uiteraard succes!


    18 oktober 2005 om 18:38

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!