Bepaal zelf de korting op je abonnement


Abonnees van Adformatie kregen onlangs een gratis exemplaar van het Tijdschrift voor Marketing toegestuurd. En kunnen nu een abonnement nemen, met korting naar keuze.
De korting is omgekeerd afhankelijk van de mate waarin het gratis nummer je heeft overtuigd. Maar stopt bij een – overigens zeer ruime – korting van 60%.
Ik denk niet dat de gierigheid van de Nederlands kan worden onderschat. 90% gaat voor de 60%, en eigenlijk verwacht ik 95%.
Leuke actie, dat weer wel.
Blaadje was een beetje vol met loze kreten, maar dat is marketing!
Ik denk dat het wel vrij normaal is dat iedereen voor 60% korting gaat. 🙂
En zouden ze nou extra moeilijk gaan doen als je je abonnement op wil zeggen als je voor 100% overtuigd was 😉
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!