Behandel bloggers als popsterren

19 januari 2005, 13:46

Steve Rubel stelt in zijn column in iMedia Connection de ‘blogger’ centraal in plaats van de weblog en ziet hierdoor nieuwe marketing-mogelijkheden. Stel je voor “Professor Hoxha” versus Nike Air Michael Jordan!

Edwin Duys
Social Media & Online Markeitng Realist | Mede-oprichter Saristos bij Saristos

Dol op het bedrijfsmatig toepassen van online marketing en social media. Mede-oprichter en partner van Saristos, realisten in online marketing en social media. Mijn drijfveer is bedrijven te helpen om door middel van content marketing via social en digitale media gekwalificeerde potentiële klanten (leads) te genereren. Je kunt mij zakelijk volgen via Twitter en met mij connecten via LinkedIn

Categorie
Tags

1 Reactie

    Edwin Duys

    Had de strip reeds gezien en mijn complimenten. Denk dat dit zelf al een treffend voorbeeld geeft hoe GS haar bloggers uit de anonimiteit haalt en hier levende karikaturen van maakt. Kortom de bloggers worden leidend voorwerp. Droom je al van een stripboek?


    19 januari 2005 om 14:54

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!