AH ook in de aanval op mobiele-telefoonmarkt

4 november 2003, 11:25

Supermarktketen Albert Heijn opent maandag ook de aanval op de markt voor mobiele telefonie. AH Mobiel komt met nieuwe regelingen, die volgens hem betekenen dat iedereen die voor meer dan vier euro per maand belt, al voordeliger uit is dan nu.

AH werkt voor de nieuwe opzet samen met Telfort. De uitvoering van de klantenservice is een gezamenlijke activiteit van de partners.

Vanaf maandag krijgen kopers van AH Mobiel-opwaardeerkaarten 33, 25 of 10 procent cadeau, naar gelang de prijs van de kaart. Het introductiepakket van AH Mobiel bestaat uit een SIM-kaart en 20 euro beltegoed. De klant betaalt hiervoor 20 euro.

AH Mobiel is een jaar na introductie de 70.000 klanten gepasseerd. AH verwacht met het nieuwe aanbod het aantal aanzienlijk te kunnen opvoeren. De supermarktketen claimt sinds 1999 de grootste aanbieder te zijn van prepaidkaarten met een marktaandeel van 20 procent.

(Bron: DFT)

Werkzaam bij TNS Singapore als Senior Manager Interactive op het gebied van (nieuwe) media en emerging technologies. Met name gespecialiseerd in het toepassen van nieuwe onderzoeksmethoden en -technieken.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!