[Advertorial] Kennissessie Lean Online Marketing: een kijkje in de keuken van online resultaat
eFocus organiseert op 30 mei een kennissessie over de nieuwste inzichten rondom online marketing. Veel is meetbaar maar er valt winst te behalen in de keten van middelen en activiteiten. Tijdens de kennissessie Lean Online Marketing gaan we in op de nieuwste inzichten rondom online marketing. Visie en cases wisselen elkaar af en er is ruim baan voor interactie. Schrijf je gratis in!
De wereld van online marketing bestaat uit een complex landschap van mogelijkheden en middelen. Vaak wordt online marketing bedreven vanuit een silo perspectief: search, e-mail, social, website, display, etcetera. Veel is meetbaar, maar we weten lang niet altijd wat werkt. Er valt veel te winnen in de keten van middelen en activiteiten.
Locatie en programma
14.00 tot 14.30 – Ontvangst en introductie
14.30 tot 15.00 – Een lean & geïntegreerde visie op online marketing (door Freek Bijl)
15.00 tot 15.30 – Geïntegreerde online marketing in de praktijk (door Jeroen van Eck)
15.30 tot 15.45 – Korte pauze
15.45 tot 16.30 – Case
16.30 tot 17.00 – Afsluitende borrel
De sessie wordt gegeven door eFocus’ strategy director Freek Bijl (links) en online marketeer Jeroen van Eck op donderdag 30 mei bij eFocus in Utrecht.