[Advertorial] Kennissessie Lean Online Marketing: een kijkje in de keuken van online resultaat

22 mei 2013, 09:00

eFocus organiseert op 30 mei een kennissessie over de nieuwste inzichten rondom online marketing. Veel is meetbaar maar er valt winst te behalen in de keten van middelen en activiteiten. Tijdens de kennissessie Lean Online Marketing gaan we in op de nieuwste inzichten rondom online marketing. Visie en cases wisselen elkaar af en er is ruim baan voor interactie. Schrijf je gratis in!

De wereld van online marketing bestaat uit een complex landschap van mogelijkheden en middelen. Vaak wordt online marketing bedreven vanuit een silo perspectief: search, e-mail, social, website, display, etcetera. Veel is meetbaar, maar we weten lang niet altijd wat werkt. Er valt veel te winnen in de keten van middelen en activiteiten.

Locatie en programma

eFocus in Utrecht

14.00 tot 14.30 – Ontvangst en introductie

14.30 tot 15.00 – Een lean & geïntegreerde visie op online marketing (door Freek Bijl)

15.00 tot 15.30 – Geïntegreerde online marketing in de praktijk (door Jeroen van Eck)

15.30 tot 15.45 – Korte pauze

15.45 tot 16.30 – Case

16.30 tot 17.00 – Afsluitende borrel

De sessie wordt gegeven door eFocus’ strategy director Freek Bijl (links) en online marketeer Jeroen van Eck op donderdag 30 mei bij eFocus in Utrecht.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De redactie van Marketingfacts bestaat uit Luuk Ros & Matthijs van den Broek. Alle postings op de site worden door ons beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!