Advertorial: (Inter)nationale media-industrie op Mediapark Jaarcongres

11 juni 2012, 10:00

Profiteer van de speciale korting voor Marketingfacts-lezers!

Op 21 juni a.s. staat het Media Park weer in het teken van innovatie en inspiratie tijdens hét media-event van het jaar: Mediapark Jaarcongres 2012. Met reclameman Rory Sutherland (Ogilvy & Mather), schrijver Alexander Bard, Gary Carter (FremantleMedia) over 'the socialization of television' en de Nederlandse mediatop. Laat je in één dag bijpraten over diverse nieuwe media ontwikkelingen zoals second screen, online video en connected TV. Marketingfacts-lezers profiteren bovendien van korting: schrijf je in met vipcode MFK056 en betaal slechts €145,-!

Vanuit studio 21 op het Media Park word je in één dag bijgepraat over diverse nieuwe media ontwikkelingen:

  • The socialization of television – een keynote speech van Gary Carter (FreemantleMedia)

  • Het tweede scherm – met Mark van de Crommert (Remotely.tv) en Alex Terpstra (Civolution)

  • Innovatie van media bedrijven – een interview met Henk Hagoort (NPO)

  • Connected TV – met Barbara Schouten (GfK) en Lara Ankersmit (NOS)

  • Datastromen – een keynote speech van schrijver Alexander Bard

  • YouTube-economie – met Dagan Cohen (Upload Cinema) en Bram de Wijs (Drummer Only Seven Left)

  • Uitgeven en omroepen – met Willemijn Maas (AVRO) en Jan-Willem Brüggenwirth (Radio538)

  • Dutch Media Valley – met succesvolle Nederlandse ondernemers

  • Life lessons of an ad man – keynote speech van Rory Sutherland (Ogilvy & Mather)

Naast het plenaire congres bestaat MPJC uit een serie exclusieve lunchsessies en geven verschillende invloedrijke media experts, waaronder Talpa’s Pim Schmitz, Joris van Heukelom (MakerStreet), Georgette Schlick (SBS) en Jacques Kuyf (FD Mediagroep) hun mening over de laatste ontwikkelingen in een serie videoquotes.

Pak die korting!

Lezers van Marketingfacts kunnen profiteren van een korting op de toegangsprijs! Schrijf je in met de code MFK056 betaal slechts €145,- (excl. BTW) in plaats van €175,- voor een dag vol inspiratie.

Meer over het programma is na te lezen op www.mediaparkjaarcongres.nl, of volg het congres via Facebook of Twitter.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De redactie van Marketingfacts, bestaat tegenwoordig uit Luuk Ros & Matthijs van den Broek. Zie ook colofon: https://marketingfacts.nl/colofon/

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!