Advertorial: Geert Hofstede over “Markten zijn mensen”, keynote bij het eerste Brand2Global congres

9 augustus 2013, 11:51

Nederlandse keynote bij het Brand2Global congres voor global marketing professionals

Dit jaar organiseert the Localization Institute voor het eerst Brand2Global. Dit congres richt zich geheel op ontwikkelingen op het gebied van global marketing met de nadruk op:

  • Global Branding

  • Global Marketing Campaigns

  • Global Websites

  • Global Social Media

Hierbij zullen trends en best practices worden besproken door meer dan 80 sprekers uit uiteenlopende industrieën en toonaangevende organisaties zoals KLM, Google, Facebook, Boeing, Philips, Tata Steel, the BBC, Badoo, IBM, SAP, Cisco, Pfizer, Hewlett-Packard, LEWIS PR, the Londen Scool of Economics en nog velen anderen.

Geert Hofstede als Keynote

Brand2Global is trots om prof. Geert Hofstede, gerenomeerd sociaal psycholoog en antropoloog, uit te nodigen om te komen spreken over “Markten zijn mensen”. Met deze toespraak zal prof. Hofstede zijn visie delen over hoe locale culturen verschillen, en hoe een global strategy zich hierop kan richten.

Registratie geopend

Er zijn nog kaarten beschikbaar om bij dit unieke evenement te zijn. Het congres zal plaatsvinden van 16-18 september. De kosten van het evenement zijn als volgt:

£ 1250 voor 2-dagen main conference

£ 675 voor 1-dag main conference

£ 600 voor een volle dag pre-conference workshop sessies

£ 350 voor een halve dag pre-conference sessions

15 % korting voor lezers van marketingfacts.nl

Alle lezers van marketingfacts.nl krijgen een korting op alle kaartjes.

Vul bij het registreren de volgende code in om de korting te ontvangen: MEDIA2

Klik hier om direct je plek te reserveren: REGISTREREN

Ga naar www.brand2global.nl voor meer informatie.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De redactie van Marketingfacts, bestaat tegenwoordig uit Luuk Ros & Matthijs van den Broek. Zie ook colofon: https://marketingfacts.nl/colofon/

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!