[Advertorial] Breng je socialmediastrategie naar het next level met de NIMA Expert Class

12 november 2013, 09:42

Wat mensen op social media over je merk zeggen is inmiddels belangrijker en geloofwaardiger dan je reclameboodschap. Dus als marketeer wil je begrijpen hoe je social media effectief kunt inzetten. Het heeft namelijk de manier van omgaan met relaties en het zoeken naar informatie veranderd. Momenteel wordt er volop geëxperimenteerd, maar hoe kun je dit omzetten in een geïntegreerde strategie die bijdraagt aan het realiseren van de bedrijfsdoelstellingen? Je hoort het tijdens de Expert Class die NIMA organiseert i.s.m. Marketingfacts!

Tijdens deze Expert Class op dinsdag 26 november a.s. leer je je organisatie in te richten op social media, een volledige social media strategie te ontwikkelen, ROI op social media inzichtelijk te maken en succesvolle communities te creëren.

Sprekers

Marco Derksen

Marco Derksen is eigenaar van Marketingfacts en oprichter/partner van strategisch adviesbureau Upstream. De afgelopen jaren heeft hij gewerkt voor zowel profit als non-profit organisaties. Verder is Marco (mede-)oprichter van platformen als Foodlog, FoodNext, TravelNext, SportNext en Arnhem Direct en was hij 4 jaar voorzitter van het Interactive Advertising Bureau Nederland (IAB).

Momenteel is hij lid van Raad van Advies Post-HBO Digitale Communicatie Hogeschool Arnhem Nijmegen (HAN), lid van bestuur poppodium Luxor Live en lid van de Raad van Toezicht VPRO. Marco Derksen is in 2008 onderscheiden met de Coq d’Honneur, een prijs die jaarlijks wordt uitgereikt door de communicatiebranche aan personen die zich zeer verdienstelijk hebben gemaakt voor het marketingcommunicatievak.

Martin Kloos

Martin Kloos is senior strateeg bij Social Embassy. Social Embassy is een social conversation agency die merken en consumenten verbindt via social media. Binnen Social Embassy is hij verantwoordelijk voor strategie en onderzoek, waaronder de Social Media Monitor en Social Media Agenda. Hij richt zich op onderzoek naar de effectiviteit en ROI van social media en publiceert daar actief over.

Frank Jan Risseeuw

Frank Jan Risseeuw is Teammanager Internet – Social Media bij ING Nederland. ING is sinds 2007 actief op social media en in deze presentatie neemt Frank Jan je mee in hun groeipad van social media, via social marketing naar een social business. Wat zijn de onderscheidende elementen hierbinnen, de successen maar ook de (dure) leerpunten? Een open verhaal van een bank die social media in de kern van haar dienstverlening zet en blijft door ontwikkelen.

Jeroen Zweers

Jeroen Zweers is Manager IT & Internal Services bij Dirkzwager advocaten & notarissen. Dirkzwager heeft zich in de afgelopen jaren in de traditionele juridische markt onderscheiden met een vernieuwende aanpak op het gebied van contentmarketing – hierover lees je meer in dit artikel en hoor/zie je meer in dit videointerview. Tijdens deze dag zal Jeroen ingaan op de stappen die het bedrijf heeft gezet om dit succes te bereiken.

Interessant voor

Ben jij inmiddels actief op verschillende social media en wil je geholpen worden bij het ontwikkelen van de juiste strategie? Tijdens deze Expert Class helpen we je naar een volledige social media strategie.

Plaats en tijd

  • Datum: dinsdag 26 november 2013 – 09.00 – 17.30 uur
  • Locatie: Youmeet, Papendorp (Utrecht)
  • Organisator: NIMA i.s.m. Marketingfacts
  • Prijs (ex.BTW): NIMA lid: € 395 / geen lid: € 595
  • LET OP: Marketingfacts-lezers kunnen ook gebruikmaken van het lagere tarief voor NIMA-leden; zie onder “Inschrijven” voor instructies!

Interessant voor

Ben jij inmiddels actief op verschillende social media en wil je geholpen worden bij het ontwikkelen van de juiste strategie? Tijdens deze Expert Class helpen we je naar een volledige social media strategie.

Wat levert deze activiteit op?

  • Je leert methodieken om tot een goede social media strategie te komen.
  • De succescases en de workshop helpen je om een praktische doorvertaling naar de eigen organisatie te maken.
  • SMP'ers en RM'ers ontvangen voor het volgen van deze Expert Class 10 PE punten.Investering

Kosten

De deelnamekosten voor deze dagseminar bedragen € 395 voor NIMA-leden en € 595 voor niet-leden (excl. BTW), inclusief lunch, ondersteunend boek én het Marketingfacts Jaarboek. Let op: als Marketingfacts-lezer kun je ook gebruikmaken van de korting voor NIMA-leden (zie onder “Inschrijven”)!

Wat krijg je voor deze prijs?

  • Kennisupdate in 1 dag door professionals uit het vak
  • Gratis boek en Marketingfacts Jaarboek
  • Koffie/thee, lunch en borrel
  • Officieel NIMA-certificaat

Inschrijven

Doe je mee? Leuk! Je kunt je direct online inschrijven. Wil je als Marketingfacts-lezer ook gebruikmaken van de korting van €200 die normaal gesproken alleen geldt voor NIMA-leden? Mail dan naar inspiration@nima.nl met kortingscode ‘NIMAMarketingfacts

Graag tot 26 november!

Credits afbeelding: paul bica (CC)

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

3 Reacties

    Kevin Hoffmans

    Er worden toevallig geen plaatsen vrijgesteld voor “arme” studenten, die wel heel graag hier naartoe zouden willen gaan?


    6 november 2013 om 17:46
    Jasper Kuipers

    Ik zou graag inhaken op de vraag van Kevin Hoffmans hierboven. Ik ben eveneens student en ook mij lijkt dit enorm interessant!

    Is het mogelijk om hieraan deel te nemen?


    9 november 2013 om 08:38
    Ronald Gerrits

    Ook ik zal hier als student graag bij aanwezig zijn. Maar idd een erg hoge prijs om als student te betalen.

    Zou interessant zijn om zoiets voor studenten apart te organiseren. Ik denk dat er veel vraag naar is namelijk!


    12 november 2013 om 09:54

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!