[Advertorial] Boris Veldhuijzen van Zanten: “Wees zuinig op je tijd”

29 oktober 2012, 09:39

Elke dag starten er honderden Nederlanders een eigen bedrijf. Al jarenlang. Het zou jammer zijn als we jou het wiel opnieuw uit laten vinden. Daarom vind je op IKSTART tips die jouw eerste 100 dagen net iets makkelijker maken. Met inspiratie van IKEA en gekoppeld aan de praktijk door tips van succesvolle ondernemers als Marque Joosten (o.a. Funda, auto.nl), Mathys van Abbe (Mobypicture) en Marja Ruigrok (Ruigrok Panel). Tips waar je echt wat aan hebt en meteen mee aan de slag kan. Met deze keer: Boris Veldhuijzen van Zanten.

Deze posting verschijnt in een reeks tips en wordt mede mogelijk gemaakt door IKSTART100, het platform met tips voor ondernemers.

Boris Veldhuizen van Zanten behoeft op dit podium geen introductie. Toch? Nee, toch? Ja, tóch? Goed, dus toch. Boris is -zoals hij het zelf noemt- een serial online entrepreneur. Ergens in het vorige millennium startte hij V3 Redirect Services; inderdaad, die van dat .to-top level domain, waarmee urls als listen.to, surf.to en come.to mogelijk waren. Eigenlijk was Boris dus de “come.to-daddy”. Daarna volgden avonturen met HubHop, Fleck.com, TwitterCounter.com en natuurlijk The Next Web.

Boris is dus een druk man. En dat is precies het advies waarvoor hij je wil waarschuwen: wees zuinig op je tijd.

“Tijd is relatief; hij kan duur, gratis, goedkoop, lang of kort zijn. Voor een starter is tijd je kostbaarste bezit. Je kan er niet meer van kopen en je hebt er maar een beperkte voorraad van. Veel mensen denken dat je tijd over hebt als je ondernemer bent, maar dat is een illusie. Laat je dus niet verleiden tot onbetaalde vriendendiensten, zeker niet voor grote bedrijven! Het volgende artikel gaat dieper in op de waarde van tijd voor een ondernemer. Aanrader!”

Lees meer

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!