Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Promote feature TikTok, Instagram Broadcast en betalen voor blauwe vinkjes

Over Pinterest Academy, de lancering van Instagram Broadcast Channels en betalen voor blauwe vinkjes op Facebook en Instagram.

B2B marketing hoeft niet saai te zijn

Tim Davidson is een content creator die laat zien dat B2B content op LinkedIn zeker niet saai hoeft te zijn.

Social media in Nederland 2023: Instagram en Tiktok mateloos populair, jongeren lopen weg bij Facebook, Instagram en YouTube

De nieuwste cijfers over social media gebruik in Nederland voor 2023 zijn bekend: Facebook en Twitter verliezen bijna een half miljoen gebruikers.

Nieuwe features voor LinkedIn bedrijfspagina’s

Nieuwe features voor LinkedIn bedrijfspagina’s, hoe Snapchat inspeelt op de groeiende AR-markt, YouTube’s emoji-tests, Instagram’s nieuwe functies en TikTok steeds transparanter over aanbevolen video’s.

Zo gaan merken en bureaus om met maatschappelijke onrust rond Twitter, TikTok en Facebook

Algehele chaos bij Twitter, een Chinese overheid die gegevens verzamelt via TikTok en de grote hoeveelheid misinformatie en haatzaaiing op social media in het algemeen.

Hoe TikTok de social media wereld op zijn kop zet

De ontwikkeling van TikTok: Van social media- naar discovery en entertainmentplatform.

Waarom het hoog tijd is om je interfaces te TikTok-iseren

De afgelopen jaren heb ik al vaak gesproken en geschreven over het belang van digitale interfaces in CX.

Wat je als marketeer kan leren van de Tiktokification van social media

Lesje strategie van Ritson over het hijgerige kopieergedrag van social media mastodonten die de TikTok-adem in de nek voelen.

Van Google naar TikTok: De weg naar Algoritmische roem

De Metagids #34 - Algoritmische roem: beroemd worden niet meer door beroemd te zijn, maar op basis van algoritmes.

Ik Google niet meer. Ik TikTok.

In Metagids #28 bespreekt Sander Duivestein de verschuiving in zoekgedrag naar TikTok. Is Google's zoekmachine zijn mojo kwijt?

Sociale media radicaliseren iedereen

Middels een eigen beeld- en taalcultuur wordt op social media en op internetfora een realiteit gecreëerd waar anoniem keiharde grappen gemaakt worden.

Hoe TikTok TV-reclame een stuk effectiever maakt

TikTok spreekt rechter hersenhelft aan: De video's gaan niet voor niets viraalBen zelf nooit zo gecharmeerd van TikTok, maar voorlopig…