B2B marketing hoeft niet saai te zijn

Tim Davidson is een content creator die laat zien dat B2B content op LinkedIn zeker niet saai hoeft te zijn.

10 februari 2023, 07:00 3209 x gelezen

TikTok wordt langzaam steeds meer populair bij B2B bedrijven. Maar hoe maak je B2B content in de TikTok stijl? En kun je die content dan ook gebruiken op LinkedIn? Tim Davidson is senior director digital marketing bij Directive. Hij laat zien dat B2B content zeker niet saai hoeft te zijn. In deze aflevering van de Inbound4Cast vertelt Davidson alles over zijn aanpak voor content creatie.

Davidson vertelt in de podcast onder andere over:

  • Hoe creëer je B2B content die niet saai is?
  • Werkt het TikTok format op LinkedIn?
  • Hoe laat je je aantal LinkedIn volgers groeien?
  • Hoe zit het proces voor content creatie van Tim er zelf uit?
  • Welke doelen en KPI’s gebruikt Tim voor zijn video’s?
  • Wat zijn de grootste B2B marketing en sales trends volgens Tim?

Je kan deze podcast ook via Spotify of Inbound4Cast luisteren en bekijken.

Jerrel Arkes
B2B organic marketing consultant bij B2Brands

B2B marketing is veranderd. Lead generatie kent steeds meer uitdagingen. Kopers kiezen vaak al voordat de buyer journey is gestart. Wat betekent dat voor jouw aanpak? Ik help vanuit B2Brands kennisintensieve B2B bedrijven van strategie tot uitvoering met de creatie en distributie van impactvolle content. Daarmee transformeren we jouw bedrijf naar een sterk merk. Ik geloof daarbij in de kracht van organisch groeien (organic marketing). Sinds 2008 heb ik hier vele MKB en enterprise organisaties mee geholpen. Sinds 2024 doe ik dit vanuit B2Brands.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!