Uit onderzoek van Publicis NL en Boomerang Agency blijkt de complexe dynamiek waarmee marketingprofessionals in Nederland worden geconfronteerd.
Ben Bijnens (country director Coca-Cola) over maatschappelijke betrokkenheidCoca-Cola kiest de komende jaren voor gezond, duurzaam en voor grote maatschappelijke betrokkenheid.…
Amsterdam Nieuw West is een stadsdeel met relatief veel grote gezinnen, hoge werkloosheid en ruimtegebrek. Amsterdammer van het jaar 2018 Abdelhamid…
Consumenten maken zich zorgen over het milieu en geven dan ook steeds meer geld uit aan duurzame producten, maar profiteert het…
Emily Jacometti over de nieuwe strategie van FlavourTien jaar lang werkte Flavour, dat gamification inzet voor gedragsverandering, met succes in opdracht van commerciële…
Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) lijkt tegenwoordig onmisbaar voor succesvolle organisaties. En hoewel veel organisaties de meerwaarde van MVO erkennen, zien…
Ideologie en bevlogenheid gewenst, maar common business-sense gaf de doorslagHet idee om teams van jonge marketeers aan de slag te…
Marketing anno 2025: wat zijn huidige ontwikkelingen in marketing die in de toekomst zullen doorontwikkelen? Is het marketingvak over een…
Waarom zou je als bedrijf een duurzame propositie ontwikkelen? Hoe kan je als Young Professional waarde toevoegen aan het bedrijf…
We staan nationaal en internationaal voor de grootste uitdaging van de eeuw: klimaatverandering. Ondanks de vele publicaties en vergezichten naar 2050 gebeurt…
Hema's campagnemanager Ferry Buitenhuis zit aan de knoppen van het merk. En daar zit hij het liefst, want: "Als het product…
Stop met roken, maar pas als we een alternatief hebbenDeze week kwam Philip Morris International (PMI) negatief in het nieuws…