Google belt en wacht op klantenservice namens de klant.
Web 3 als gebruikersgerichte aanpassing van het internetDe afgelopen weken heb ik veel gelezen over Web3, een onderwerp dat mij…
Zo geef je persoonlijkheid aan je virtuele medewerkerAls je het de consument vraagt zullen ze negen van de tien keer zeggen liever…
CX ís geen urgente quick fix. Misschien zit je in het verkeerde kwadrant!Waarom is het zo moeilijk om CX bovenaan…
Het Klant Contact Centrum is vaak nog stevig opgeborgen achter een ijzeren gordijn. Dat is schadelijk voor marketingproposities.Onlangs las ik…
Van Belleghem over de ontstane servicekloof in deze e-commerce tijdIn het coronajaar 2020 bleek the great lockdown een zegen voor…
Zijn chatbots de toekomst? Tegenwoordig is de manier van contact die wij met bedrijven hebben meer en meer online. We…
CRO-specialisten zijn dagelijks bezig met het vergaren van inzichten om vervolgens de customer journey en de website te optimaliseren. Hierbij…
Uit tal van onderzoeken blijkt dat goede klachtenafhandeling frustraties bij de klant voorkomt. Sterker nog: consumenten blijken – indien een…
Hoe legacy-technologie de weg naar een zonnige klantreis vaak in de weg staat - en hoe je dat zou kunnen…
Eenderde zegt klantenservice vooral als een kostenpost zien, terwijl het ook een aanjager voor groei moet zijnNederlanders communiceren meer dan ooit…
Drie tips voor goede klantenservice bij pakketbezorging Nu er door het coronavirus veel meer online wordt geshopt en pakketbezorgers hun…