Jaarlijks presenteert Warc het The Future of Media-onderzoek. Belangrijkste take away voor 2024: ‘Merken worden geconfronteerd met uitdagingen bij het plannen van kwaliteitsmarketing in een AI-gedreven wereld.’
De een zijn dood is de ander zijn brood. Ook op sociale media gaat dit spreekwoord op. De oorlog in…
Platform wil dat je de tekst zelf doorploegt voor je 'm ongelezen de wereld in slingert en komt met waarschuwingFacebook…
"Als het er echt toe doet, is het de journalist die de juiste vragen stelt. De journalist onthult, duidt en…
Bijna dagelijks worden de verschillende socialmediaplatformen vernieuwd. Om als marketeer voorop te blijven lopen, lees je maandelijks over een greep…
De strijd tegen nepnieuws vraagt om ieders bijdrageHet opsporen en bestrijden van deepfakes is een enorme uitdaging die vraagt om…
Het is vaste prik voor bedrijven om komisch in te haken op 1 april. Het lastige van 2018 is dat…
Wie is verantwoordelijk voor de bestrijding van fake news?De roep om nepnieuws te bestrijden klinkt steeds luider. Overheden in binnen-…
Wat kunstmatige intelligentie kan bijdragen aan het opsporen van nepnieuwsDe roep om nepnieuws te bestrijden klinkt steeds luider. Overheden in…
De roep om nepnieuws te bestrijden klinkt steeds luider. Overheden in binnen- en buitenland willen nepnieuws aanpakken, Facebook en Google…
De discussie rondom ‘nepnieuws’ beperkt zich niet langer tot Facebook. Op het sociale platform tierde het feitenvrije nieuws welig, voor…
Hoe nepnieuws werkt in ons breinIn december 2016 werd ten onrechte de ‘veiligheidscheck’ op Facebook geactiveerd op basis van veelvuldig…