Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Pre-coronafoto’s: weg ermee!

Wat doen we ‘na de pandemie’ met beeldmateriaal voor bedrijven?Foto’s bij bedrijven kunnen er voor en na corona behoorlijk anders…

Hoe bouw je een corona-app die levens redt?

Verslag van Online Tuesday #99 over privacy, contact tracing en falende ICT-projectenEindelijk lijkt er een corona-app van de overheid te…

Wat zijn de vijf fasen van covid-koopgedrag?

Plus: help NASA koraal vinden en nog acht toffe lees- en kijktips in de week van KootWoningsdag. Koningsdagthuis. Nationale toost.…

Do’s en don’ts voor creatieve content over corona

"Wij blijven werken voor jou, blijf jij thuis voor ons?" Op Twitter gaan diverse posts rond van zorgpersoneel dat A4’tjes…

Is het al tijd voor humor in reclame?

De nieuwe fase waarin we nu zitten met de coronapandemie vraagt om een andere aanpak van merken. Je solidair tonen…

Moeten we niet stoppen met targeted advertising?

En nog negen interessante nieuwtjes in de week van KootDe corona-pandemie is volgens velen een wake-up call. Het moet anders,…

De week van Koot: hoe klinken corona en Rutger Bregman?

Na de coronacrisis komen er geen grote veranderingen maar alles gaat gewoon sneller. Wie had twee maanden geleden kunnen bedenken…

Social Update: steun van TikTok tot Twitter voor bestrijding coronavirus

Ook in deze nare tijd verandert er nog dagelijks veel op de verschillende sociale media. Om als online marketeer voorop…

Corona-inhakers vervangen #1april-grappen van bedrijven: dit zijn de gekste acties!

Het liet zich raden: 1 april-grappen liggen middenin de almaar aanzwellende coronacrisis extra gevoelig, dus wagen weinig bedrijven zich eraan.…

Kabinet-Rutte worstelt met crisiscommunicatie over coronavirus (en komt boven)

“Alleen samen.” Zo luidt het motto van de marketingcampagne waarmee het kabinet-Rutte heel Nederland probeert te betrekken bij de bestrijding…

Corona en de impact op marketing: nu en straks

Een longread over de gevolgen nu en hoe we na de crisis verder kunnenDat het coronavirus een enorme impact op…

Reclame in tijden van de coronacrisis

Zo sta je met een biertje in de hand op het carnaval en zo zit je thuis veertien dagen opgesloten.…