Patrick de Laive & Bowlr 2010

Donderdag 28 januari 2010 was het in bowlingcentrum Knijn te Amsterdam tijd voor Bowlr (zie ook #bowlr op Twitter). Aan de drijvende kracht achter Bowlr -Patrick ‘The Next Web’ de Laive- de vraag hoe en waarom hij de interactieve industrie op deze manier bij elkaar brengt. Bowlr is simpelweg “het mooiste interactieve event van het jaar,” zegt De Laive. Is Bowlr definitief de aanleiding voor meer events in en met de interactieve industry? Kunnen we meer van dit soort happy media-events verwachten? En hoe zit het met de extra ingehuurde professionele Poolse bowlers? Onder andere de teams van Marketingfacts, Hyves, Microsoft, VPRO, Mobypicture, Tweedehands.nl, Marktplaats, E-sites kom langs in de film. Ze laten zien, niet alleen virtueel maar ook ‘in real life’ sterk zijn in sociale media.
De groene Marketingfacts t-shirts waren, zo is te zien in bovenstaand filmpje, niet helemaal in overeenstemming met de nieuwe huisstijl van M! Ze waren bewust zeeuwiergroen, naar het idee van shirtsponsor Petra de Boevere (@slijterijmeisje) van Slijterij de Vuurtoren.
Oke. Dat was een vrij chaotisch avondje 🙂
Mooi interview, maar wie heeft er nu gewonnen?
Was een top avond. Mooi dat M! er ook weer bij was.
Hyves is uiteindelijk met de blauwe Bowlr bal naar huis gegaan.
Als je nog andere plekken hebt gezien waar foto’s of videos staan, comment dan even.
#hoofdpijn
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!