InfographicMonday: De kunst van online timing

InfographicMonday: De kunst van online timing

Om je sociale uitingen te optimaliseren is het verstandig om te kijken wanneer jouw doelgroep online is. De infographic van Argyle laat echter zien dat zowel b2c als b2b marketeers voornamelijk tijdens werktijd publiceren. Dat terwijl de engagement met consumenten in het weekend groter is. Facebook shares doen het bijvoorbeeld het best in het weekend, en ook openen in het weekend meer mensen hun emails. De infographics van deze week vertellen je wanneer en hoe laat je moet publiceren voor maximaal resultaat.

Social timing insights

The science of social timing: Timing & social networks

The science of social timing: Timing & email marketing

The science of social timing: Timing & blogging

Twitter vs. Time


Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.