Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Engagement met afstand grootste uitdaging e-mail marketeer

Nieuw onderzoek van Ascend2 en partners legt vinger op zere plek.

Vertienvoudiging van de e-mailomzet in twee jaar tijd

Door het e-mailkanaal stevig te professionaliseren genereerden we bij fitnesswinkel Fitwinkel.nl en lifestylemerk Gorilla Wear binnen twee jaar tien keer meer omzet uit het e-mailkanaal.

Marketing&Facts: E-mails en de customer journey

E-mailmarketing is nog steeds heel belangrijk, maar let op wensen van de klantNaar schatting worden er per dag zo’n 269…

Psychologisch beïnvloeden met e-mail doe je zo

De zeven principes van Cialdini toegepast op de inbox van jouw klantDe psychologie van online beïnvloeden laat zich perfect toepassen…

Nationale E-mail Benchmark 2020: effectiviteit e-mailmarketing stijgt weer

DDMA heeft ze weer in kaart gebracht: de belangrijkste trends op het gebied van e-mailmarketing. Wat zijn de beste verzendmomenten en…

E-mail overleeft WhatsApp

Wat is de toekomst van e-mail in de marketingmix? Jongeren lijken massaal af te haken, maar tegelijk worden nieuwsbrieven wel…

Clang & Clearsite case: 2 jaar na het redesign

Geen nieuw design maar een redesign, en dit is waaromDe e-mailmarketingsoftware Clang wordt door veel A-partijen in Nederland ingezet. In…

MailChimp-verbod op crypto-valuta is geen oplossing

Nieuwsbrief-provider MailChimp heeft dit voorjaar aangekondigd dat het een verbod zou invoeren op cryptocurrency-gerelateerde advertenties. Daarmee volgt het bedrijf vergelijkbare…

Zo vergroot jij je e-mail-database met kwalitatieve opt-ins

Elke mailbox leek de laatste weken te ontploffen vol mails met als onderwerp: "Jouw privacy is belangrijk voor ons." In de…

D-Day voor GDPR: welk risico lopen bedrijven écht?

Vandaag is D-Day als het gaat om de Europese privacywet, of beter gezegd: GDPR-Day. In de afgelopen dagen zijn we…

B2B-marketingtrends: focussen op én worstelen met marketing automation

In het B2B Marketing Trendrapport dat onlangs door het Platform Innovatie in Marketing (PIM) en Spotler (voorheen Blinker) gepubliceerd is, komt heel duidelijk…

Zeg, luister nou eens! 3 gesprekstips voor e-mailmarketeers

Ken je het gevoel dat iemand een gesprek met je voert, maar dat er eigenlijk geen ruimte is voor dialoog?…