Advertorial: Stel je eigen reclamebureau samen!

15 september 2010, 04:39

In de samenwerking tussen een reclamebureau en marketeers zijn een groot aantal zaken van belang. Voor het beoogde eindresultaat is de samenwerking en afstemming tussen marketeer en creatief cruciaal. Immers heeft de marketeer de meeste ervaring en “knowhow” van zijn product, dienst en organisatie en is een creatief thuis in zijn of haar eigen vakgebied. De belangrijkste eigenschap van LiNC is dat wij ons willen en kunnen aanpassen aan de behoeftes van onze opdrachtgevers.

Reclamebureau LiNC heeft een online tool beschikbaar die het mogelijk maakt op voorhand alvast een aantal voorkeuren voor de samenwerking aan te geven. Wij zullen ons daadwerkelijk zo organiseren (denk bijvoorbeeld aan de samenstelling van een team) dat we altijd tot maximale samenwerking komen en een tevreden opdrachtgever overhouden. Check de gemakkelijk in te vullen “Customizer”.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!