#NMD2010: 3 MEC merkendebatten
Tijdens het MEC Merkendebat op de Nationale Marketingdag spraken 3 x 6 top marketeers/CMO’s over de waarde van het merk en de aanpak van merkstrategie. Basisvragen kwamen op tafel en bleken een mooie grond voor gesprek. Maar ook de vraag naar de meetbare waarde van het merk was interessant. Hoe denken CMO’s over het eigen merk, merkstrategie, de positie van het merk in de organisatie en de uitdagingen van de dagelijkse praktijk? Hieronder de drie debatten, op video. Gesprekken met onder anderen Essent, ARAG, Alfa Romeo, Radio538, Funda en Rabobank.
MEC Merkendebat I
In onderstaande video het MEC Merkendebat met Govert Noordman (Weyth), Sonja Stalfoort (ARAG), Kim Cramer (BRND Positioneringsgroep),Dolf Segaar (CMS/DSB), Lammert Brouwers (Brandmeesters) en Dorkas Koenen (Essent). Elke ‘uitzending’ van het MEC Merkendebat duurt ongeveer 40 minuten en bevat de visies en meningen van telkens 6 deelnemers.
MEC Merkendebat II
Hieronder de video van het tweede MEC Merkendebat met Hans Geels (CliniClowns), Martijn Arets (TP), Jan Willem Brüggenwirth (Radio 538), Robert Jan Engel (Amstel Lease), Rik van Breda (Neckerman Reizen/Thomas Cook) en John Pauls (Alfa Romeo).
MEC Merkendebat III
Hieronder de video van het MEC merkendebeat nummer drie met Tom van Laarhoven (Rabobank), Jeroen Wilhelm (Funda), Bart van Hal (Sky Radio), Elly Langeveld (Xerox) en Martin Rijnsburger (ASR Verzekeringen).