Energize SparkCast 24 - Interview David Meerman Scott

Energize SparkCast 24 - Interview David Meerman Scott

De hele wereld rond reizen om mooie marketingverhalen te mogen vertellen. Dat kan als Ad Age je blog ranked als 1 van de 150 wereldwijde top marketingblogs. Na afloop van Marketing Pioneers 2010 strikten wij hem voor een SparkCast interview: David Meerman Scott. De Amerikaanse Marketing en Leadership speaker legt aan de hand van een grappig voorbeeld (zijn eigen naamsverandering) uit wat personal branding voor je kan doen. En hoe de inzet van Facebook een Tattoo Show in Azië 3 x zoveel bezoekers opleverde dan de oorspronkelijk doelstelling. En dat met een beperkt budget.

Ik interviewde Meerman Scott in Pakhuis de Zwijger voor de Energize SparkCast. We spraken over zijn boeken, visie, ervaring en kennis. BELUISTER de SparkCast (mp3). In dit -Engelstalige- gesprek o.a. de volgende onderwerpen:

1. Wat is het belang van personal branding? En hoe start je daar mee?
2. Hoe overtuig je het sr. marketing management dat e-marketing werkt?
3. Hoe creëer je een brand community op Facebook met een klein budget?
4. Meerman Scott’s visie op de toekomst van interactieve marketing?

Alle SparkCast zijn ook te downloaden via iTunes. Je kunt je gratis abonneren voor de podcast feed.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.