Vodafone Campagne: Blackberry Hideout

11 november 2009, 06:24

{title}

Een tijdje terug hoorde ik ergens (ik weet het echt niet meer) iemand een verhaal vertellen over het gegeven, dat de iPhone onder jongeren alweer uit is, en dat je nu toch echt de Blackberry nodig hebt om de blits te maken en mee te tellen.

Ik weet (nog) niet of het waar is, maar Vodafone speelt er aardig op in met de actie ‘Blackberry Hideout’. Iedere dag wordt een Blackberry curve verstopt op alle tien Nederlandse universiteiten. In de actie staan Benoit Joubert en David Parker, medewerkers van Blackberry centraal. De actie is te volgen via Hyves, Facebook en Twitter. Achtung! tekende voor het concept.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Annelies Verhelst

    Kijk, daar hou ik nou van! Iedereen aan de Blackberry! (jup, ik ben fan)


    11 november 2009 om 11:56
    Sander Sprong

    Als ik ( als 24 jarige) om mij heen kijk, zie ik voornamelijk HTC ( Touch pro II, Hero etc) opkomen. Maar dat de Iphone weer uit is, dat is duidelijk en logisch. Als je vader, docent etc met hetzelfde product lopen, dan wil je als “innoverende” jongere iets nieuws en anders


    11 november 2009 om 16:30

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!