Veritate terug in de markt

2 september 2009, 04:15

{title}The People’s Valley gaat het merk Veritate weer terug in de markt zetten (persbericht, pdf). In 2000 werd Veritate gekocht van Dialogue Company en na de integratie werd in 2007 de merknaam gekilld. En nu is de e-mailmarketing specialist dus weer terug als zelfstandige tak, opererernd binnen The People’s Valley. CEO Vincent Gravesteyn rept in het persbericht over een ‘logische reactie’ op de vraag naar meer specialisten in de markt. De definitie van een full service dienstverlener is niet langer bruikbaar.

MarketingTribune interviewde de nieuwe managing director van Veritate Ivonne Bojoh uitgebreid. Lees dat interview hier: ‘Veritate is terug, interview met md Ivonne Bojoh.’ Over het Ben-effect, over nog meer losse merken onder The Valley’s paraplu. En over groei in e-mailmarketing.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!