SpinAwards uitgelekt: Fout bij distributie Adformatie

2 april 2009, 08:11

Bij gebrek aan een relevanter onderwerp: WAAROM STAAT DE UITSLAG VAN DE SPINAWARDS NU AL IN DE ADFORMATIE? Sta je dan met je dure kaarten….

Ja, het is waar. Geen verlate 1 april grap. De SpinAwards zijn uitgelekt. Op MarketingTribune staan de pdf’s van de Adformatie die dus pas morgen bezorgd had moeten worden. MT haalt BrandNewTelly als bron aan, maar wat maakt het uit. De papieren Adfo ligt overal.

‘Er heerst lichte paniek op de redactie van Adformatie, om het voorzichtig uit te drukken. We zijn druk doende om uit te zoeken hoe het heeft kunnen gebeuren dat deze editie, waar een embargo tot vrijdag voor gold, toch bezorgd is. En we proberen te bedenken hoe we de uitreiking van vanavond nog enigszins kunnen redden. Ondanks het feit dat het dus een distributieverhaal is, staat het schaamrood – diep diep diep rood – ons op de kaken.’ Dat schrijft Roderick Mirande, redacteur Adformatie, hier. Vanochtend om 11.13. Voor de geschiedenis: Lemz is de grote winnaar.

Tot nu toe is onderstaande tweet dit dacht ik de enige communicatie vanaf Adformatie, naast bovenstaande reactie van Roderick Mirande:

{title}

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

11 Reacties

    media

    Lemz, bij deze dan maar alvast gefeliciteerd!


    2 april 2009 om 08:55
    Rick van Dijk

    Is print eindelijk weer eens sneller dan het net, is het weer niet goed…


    2 april 2009 om 09:47
    Hilde Van Dijk

    @Rick

    eigenlijk is print in dit geval sneller dan het event. Niet echt sneller dan online 😉


    2 april 2009 om 10:05
    Oli4000

    Jammer van het event, en sneu voor Adformatie maar bij Muse zijn we natuurlijk erg blij 🙂


    2 april 2009 om 10:20
    Paul Hottinga

    Dit is wel heel erg vervelend voor de Adformatie crew, benieuwd hoe ze de uitslag nog spannend willen maken!


    2 april 2009 om 10:51
    JS Barnhoorn

    Oei wat een misser.

    @Paul Hottinga, dit roept inderdaad om een creatieve aanpak. Met een snel goed idee zouden ze misschien nog wel meer publiciteit kunnen genereren dan met originele plan.


    2 april 2009 om 11:09
    Jasper Leunk

    winnaars gefeliciteerd. Als winnaar zou ik een limo huren, gouden glitterpakken kopen en stoïcijns in de zaal gaan zitten 🙂


    2 april 2009 om 11:10
    Remko Zuiderwijk

    Ach, het levert in ieder geval een hoop free publicity op…


    2 april 2009 om 12:07
    Koos koets

    Ja de Horror kelder van Fritzl leverde ook hoop publiciteit op voor Oostenrijk, maar of er nu plots meer zomerhuisjes verkocht worden….

    Sjonge jonge wat een domme opmerkingen hier weer.


    2 april 2009 om 12:13
    Axel Roest

    Hee! We hebben gewonnen, met ons IkWin! project! yeah!


    2 april 2009 om 20:58
    Remko Zuiderwijk

    @Koos Koets: Sarcasme misschien? (vandaar de drie punten aan het einde)


    2 april 2009 om 21:21

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!