ABN AMRO homepage takeover iens.nl

25 februari 2009, 07:40

ABN AMRO homepage takeover iens.nl

Na Het duel van Club Internet, de opening van de HEMA-webshop en voorbeelden van o.a. de Nationalevacaturebank.nl en Nintendo Wii is het idee niet nieuw maar ze blijven wel leuk. Dit keer is het de ABN AMRO die ter promotie van Fiscaal Sparen de homepage van iens.nl even heeft overgenomen.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    evroekel

    Vind dit qua uitvoering in schraal contrast staan met Le duel, Hema en Nintendo. Daar was nu juist de verrassing dat e.e.a. gewoon gebeurde en ook nog eens heerlijk geintegreerd in de site. Hier moet ik eerst op een banner klikken en als er iets is dat ik eens in de 10 jaar doe….

    maar zo net dan toch maar eens gedaan en vervolgens is de erg simpele animatie in de site zelf, afgelopen voordat je het weet.

    Vooruit ik doe een reload en start opnieuw de video. Beide heren lopen opnieuw uit beeld (nogal raar overigens als ze juist op de vuist wilde) een andere ober komt langs maar voor de rest: rien ne va plus….


    25 februari 2009 om 17:39

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief