ADV: wie vult de schappen van de electronische supermarkt?

14 januari 2009, 06:00

{title}Broadcast Press organiseert in samenwerking met Peter Jelgersma de tweede editie van Media Distribution Day, het congres over de informatie- en communicatie-infrastructuur in de komende decennia. Evenals vorig jaar vindt het plaats in het Kurhaus te Den Haag en op een wel heel bijzonder moment: zes dagen nadat de notificatieperiode van de OPTA-besluiten in Brussel is afgesloten. Genoeg om over te praten deze dag want de OPTA verzorgt de aftrap.

Dit jaar staan de verschillende schappen in de elektronische supermarkt centraal: door wie worden ze gevuld? Wie zijn de klanten? Wat wil de klant eigenlijk, nu en straks? Wie bepaalt het aanbod: de producent, de infrastructuur- aanbieders of de klant? Wat is eigenlijk de meest optimale infrastructuur? En misschien wel de centrale vraag: hoeveel infrastructuren zijn daadwerkelijk nodig voor een effectieve dienstencompetitie?

Vanuit het perspectief van de consument/mediagebruiker wordt de woelige markt intensief verkend onder leiding van dagvoorzitter Stefan Wijers. Sprekers zijn onder andere: Jochem de Jong (Discovery Networks Benelux), Hans Broekhuis (Tele2), Gerard Lieverse (Ziggo), Dirk Aldenzee (SES Astra), Michel Mol (NPO) en Dirk Aldenzee (Buma/Stemra).

Voor het dagprogramma en inschrijven zie: www.mediadistributionday.nl

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!