Willem Lust (Nova) en Kirsten Verdel over Barack Obama en internet als zijn verkiezingswapen

Willem Lust (Nova) en Kirsten Verdel over Barack Obama en internet als zijn verkiezingswapen
, Innovader
@vincente

Willem Lust (Nova-correspondent in New York) heeft de afgelopen maanden de verkiezingscampagne intensief gevolgd en gecoverd. Gisteren lanceerde Lust zijn boek: ‘Het Amerika van president Barack Obama’. Ik interviewde hem over het gebruik van internet in de Obama Campagne.

In onderstaande videoverzameling ook een video met Kirstel Verdel (zie ook dit verhaal over Marktplein DM). Zij zat in het online campagneteam van Obama en vertelt wie de mensen waren achter de internet strategie en hoe belangrijk de nieuwe rol van internet was voor de overwinning van Obama. Ook Verdel komt met een boek, op 20 januari.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Vlak na de verkiezingen hebben wij (youaddaily) de Campagne Strateeg van John McCain geinterviewd. Een quote uit het interview: "They also did a better job than our team in using the web. They were in every social community, on YouTube, they created platforms and built a fervor around their campaign, plus raised an incredible amount of money"
    Het hele interview staat hier: http://www.youaddaily.com/pages/home.php?art_id=66

    geplaatst op
  • Deze dame heet Verdel.......

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.