Beoordeel en adviseer mee over Marketingfacts TV

19 november 2008, 08:09

Al enige jaren is er sprake van Marketingfacts TV. We zien af en toe eens een posting verschijnen, er klinken wat geluiden in de wandelgangen of iemand vraagt aan ons hoe het er mee staat. Recent gaan de ontwikkelingen sneller (dan de afgelopen jaren). Marketingfacts TV moet echter geen TV over marketing op internet worden, maar een echt verlengstuk van Marketingfacts. Dit betekent dat de term TV wat misleidend is, maar het is zo’n herkenbare term. De video’s die op Marketingfacts TV komen passen dus bij ons, althans dat is de bedoeling. Om te kijken hoe dit zich vertaalt in concrete concepten hebben we twee teams met studenten van de Hogeschool van Amsterdam gevraagd om een paar concepten voor ons te ontwikkelen.

Om de TV-activiteiten eigen te maken en echt Marketingfacts te maken, zullen deze twee teams hun concepten presenteren op Marketingfacts. De komende dagen verschijnen hier korte video’s waarin zij hun concepten toelichten. Het zou geweldig zijn als jullie, als marketingfacts community, reageren op deze concepten. Opbouwende kritiek, toevoegingen, verbeterpunten, noem maar op. De studenten van de HvA zijn er klaar voor.

Ze zijn gebriefd op: dichtbij Marketingfacts blijven (blog-gevoel, community betrekken, interactief), commercieel minimaal break even, niet al te ingewikkeld/technisch in de productie en leuk om als internet-TV om te kijken.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!