Vacature viral: test professionals

Vacature virals hebben we in Nederland nog niet zo heel veel gezien. Eigenlijk is alleen die van Rhinofly in mijn optiek een echte viral geweest, hoewel de verschillende info support video’s het ook niet slecht deden.
Deze video is op het randje, maar dat maakt vaak een goede viral. Dit zou dus wel eens de volgende succesvolle Nederlandse recruitment viral kunnen worden (met dank aan Basvandenbeld).
MIJN HEMEL!!
Dat is inderdaad op het randje. (zal ik ‘m doorsturen of niet hmmm)
vraagt zich af of dit vnl manlijke of vrouwelijke of geen software-engineers aan zal trekken.
ook al eens gekeken naar http://www.hummervandezaak.nl?
@Hans Dill: sorry, maar ik vind er niets aan. Te lang, niet grof, geil, gewelddadig of grappig. Dus sorry, maar vrees niet dat het viraal potentieel heeft.
Gewoon slecht.
Ik kan je zeggen, als deze boven de 50.000 uitkomt zou het mij verbazen. Kan je seeden wat je wilt.
De viral spreekt mij iig ook niet aan.
@Bas – sorry, maar je vind de test engineers wel goed?
Lijkt wel de Friese Vlag viral.
Dit is echt reclame …. je moet graven om die plank te kunnen vinden.
Waar het fout gaat met de grof, geil , grappig, geweldadig is allereerst dat Goed er niet tussen staat.
Hoe zou anders de virale werking van de eerste Sony Bravia reclame te verklaren zijn? (Of die nieuwe BMW for that matters)
Daarnaast gaat het mak aangezien er nooit gedacht wordt over het feit dat het altijd dan positief rebels moet zijn.
Niet dit soort shit waar geen positieve noot in zin.
Hier schort van alles aan. Conceptueel niet sterk, voorspelbaar, slecht geluid, te trage montage….
Dag allen,
Betrekkelijk nieuw op dit medium en normaal niet een fanatieke berichten-achterlater…. Slechts twee dingen:
1. Het filmpje van de software-tester is inderdaad leuk en op het randje, maar ik vind het jammer dat er niet gekozen is voor een inhoud/opbouw in relatie met het werk, dus ben bang dat het zijn doel niet gaat halen.
2. @Hans Dill, zonder negatief te zijn, ik vind het niet goed en het mist inderdaad de 3/4 G’s
@all: ok, de meningen zijn duidelijk verdeeld. Ik vind hem persoon wel sterk, hoewel hij iets sneller had gekund, dat geef ik toe. De clue duurt iets te lang. Ik zie duidelijk een grappige link tussen deze vorm van testen en IT testen. Ik vond hem ook niet super voorspelbaar, maar misschien dat ik in dit soort dingen niet zo snel ben 🙂
@Joost: Maak jij straks naam was geen viral. Het was een geweldige campagne, zeer succesvol, maar een viral was het niet gezien het gigantische media budget dat er achter zat.
Het rendement van de campagne wordt mede bepaald natuurlijk door de rest van het proces en hun goede site speelt daar in mee, zonder twijfel.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!