Innovatie Award voor Nationale-Apotheek.nl

14 april 2008, 19:18

Innovatie Award voor Nationale-Apotheek.nlNationale-Apotheek.nl heeft dit jaar de LogiMatch Award gewonnen (via: ReclameWeek).

Het betreft een project van TNT Post, Sierra Nova en CEVA Logistics. De website is een nieuw logistiek concept, waar mensen op veilige wijze medicijnen kunnen bestellen en bezorgd krijgen. De jury, onder leiding van Ron van ‘t Schip, algemeen directeur van TLN, omschreef de case als een uniek samenwerkingsproject in Europa dat laat zien dat logistieke verbetering absoluut bijdraagt aan de maatschappelijk zeer gewenste kostenbesparing in de gezondheidszorg. In de ogen van de jury scoort deze samenwerking sterk op alle criteria. Diverse vernieuwende aspecten zijn bijvoorbeeld de huisvesting van een internetapotheek in een warehouse, de beveiligde verzendmethode van TNT Post en het feit dat dit een business-to-consumer-oplossing betreft. De jury heeft de genomineerde cases beoordeeld op vier criteria: vernieuwend, resultaatgericht, toegevoegde waarde en de brede toepasbaarheid van de concepten.

René en collega’s, gefeliciteerd!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    chi666

    Grappig, back to the future lijkt het me bijna. Wie was ook al weer de allereerste winnaar van de Broos van Erp prijs (de Nederlandse start up en innovatie award met een waarde van 50.000 euro)? In 1998? De internet aphotheek…

    Blijft leuk, hoe sommige zaken terug komen.


    15 april 2008 om 04:55

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!