ADV: Zoals het klokje op het MWG Congres tikt, tikt het nergens
Het congres staat dit jaar in het teken van ‘vooroordelen in het media- en communicatievak’. Demografische doelgroepdefinities als m/v 20-49 jaar gaan voorbij aan gedragingen van de huidige consument, waardoor het beeld van de ‘gemiddelde’ Nederlander allang niet meer klopt. Hoe verleidelijk is het om de adverteerder te adviseren omtrent crossmediale oplossingen, search engine marketing, virals en non-spot, terwijl het niet duidelijk is of dit wel relevant is voor de adverteerder, het merk of de fase waarin het merk zich bevindt?
Kom donderdag 14 en vrijdag 15 februari 2008 naar Congrescentrum de Leeuwenhorst in Noordwijkerhout en laat je verkwikken door talloze autoriteiten op mediagebied. Denk bijvoorbeeld aan de paneldiscussie waarin Dominique Weesie, Herman Kienhuis, Remco de Graaf en Marque Joosten onder leiding van Marco Derksen discussiëren over Web 2.0 Echte business of buzz? Verder geven naast dagvoorzitter Humberto Tan sprekers als Gerrit Zalm, Brent Green, en Fons van Westerloo inspiratie om je werk weer eens vanuit een andere invalshoek te benaderen. Kijk op MWGCongres.nl voor het programma en de sprekers. Of meld je hier meteen aan.
@peterw: goed te weten 😉
Wie betaalt er eigenlijk voor deze advertentie/post?
@rinus: de organisatie van het MWG Congres.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!