Blij met de Nintendo Wii, dat waren ze

Blije kinderen met een Wii achter elkaar gezet. “A collection of about 50 children opening up their Christmas (or other holiday presents only to be surprised by getting a Nintendo Wii under the wrapping paper. Some laugh, some cry, some faint, but most go crazy and scream” (PwnorDie). Prachtige pr voor de Nintendo Wii. Via: Fok.nl en @DHoogervorst van Youngmarketing.
Of dit is nep, of “o my God” is meer ingeburgerd dan ik dacht…
Het wordt wel vaak gezegd ja. Misschien is dat een dagelijks op straat terugkerend iets in de V.S.
Pas op 50% ofzo, trok iemand pas de doos open. Ik zat daar dus serieus op te wachten, al dat gedans met een dichte doos.
Ik vrees dat ik te cynisch ben geworden hiervoor. Dit is gewoon reclame. Jammer, want ik mag die Wii wel.
En ik dacht dat ik mezelf al blij maakte toen ik m’n 360 kocht 😉
Die jongen op 8:27 krijgt toch echt een PlayStation! Is dat om te controleren of mensen het filmpje afkijken voor ze het ergens neerzetten? 😉
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!