Op 31 januari 2008 wordt tijdens het congres Speld in Hooiberg voor de vierde keer de Search Engine Marketing Award uitgereikt aan de beste zoekmachine-marketingcase van 2007. Per 1 december is de aanmeldingsprocedure gestart om de beste cases van 2007 te vergaren en om kans te maken op deze award. De winnaar van de vorige editie was Transhair (van zoekmachine-bureau MaxLead).
De jury, die dit jaar zal worden ingevuld door het IAB, zal de ingezonden cases beoordelen op strategie, creativiteit en effectiviteit. Cases kunnen tot uiterlijk 7 januari 2008 worden ingestuurd via de website www.speldinhooiberg.nl. Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan kun je daarvoor contact opnemen met Justin Vijgen (030-2914159) van Media Plaza.
Ben overigens benieuwd naar de cases, want als buitenstaander zie je maar weinig van wat er nu precies gebeurt op het gebied van zoekmachinemarketing. We zien eigenlijk vooral de missers die dan uitvoerig worden besproken op de weblogs. Dit in tegenstelling tot andere campagnes waar visuele middelen worden ingezet. Wat waren volgens jullie goede cases het afgelopen jaar?