Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Help! Nieuwe pagina’s worden niet geïndexeerd!

Veel tijd en inkomsten investeren in nieuwe content voor op de website? Dan is het wel belangrijk dat deze nieuwe pagina's ook worden geïndexeerd door de zoekmachines.

Met zoekwoorden de juiste zoekwoorden vinden

Als search marketeer ben je dagelijks bezig met het optimaliseren van je campagnes en daar is het optimaliseren van zoekwoorden…

Synergie tussen SEO en SEA: kansloze missie of toch haalbaar?

Online marketeers hebben er bijna een dagtaak aan om hun marketingbudget zo effectief mogelijk in te zetten. Ze vragen zich…

Jouw merk in Duitsland: een nieuwe impuls

Waar het fysiek in de winkels liggen voor merkhouders voorheen vooral belangrijk was bij het verwerven van bekendheid in het buitenland, heeft…

Meet the Voice Marketeer

Dit zijn de kansen in de komende vijf jaarHet is je waarschijnlijk niet ontgaan: de Google Assistent is nu ook…

Een meertalige website opzetten: hoe doe je dat?

Met een meertalige website bereik je in potentie een enorm publiek. Het is niet alleen qua bereik van belang een…

Google maakt korte metten met overmatige inzet van keyword domains

Het is een discussie die steeds vaker oplaait. In welke mate zijn keyword domains, domeinen met relevante zoekwoorden er in,…

Google AdWords: beeld zegt meer dan 1.000 woorden

Een plaatje zegt meer dan duizend woorden. Of is het in het geval van Google: "A picture is worth a…

Schermgrootte en veiligheid belangrijkste bezwaren tegen mobile commerce

Econsultancy verzamelt het belangrijkste onderzoek over mobile in het Mobile Commerce Compendium-rapport We hebben de laatste tijd meerdere onderzoeken voorbij…

De OPA van Sanoma, big data in SEO en de conversie op mobiel

Een verslag van Search Marketing Thursday – 27 juni 2013 Op donderdag 27 juni vond in het Meeting Plaza te…

Google+, we moeten er echt aan geloven

Het is zover. Het negeren van Google+ behoort niet meer tot de mogelijkheden. Google heeft gisteren een nieuwe functie toegevoegd…

De oplossing van de puzzel: de customer journey wordt steeds inzichtelijker

Integratie van Google Display Network met Google Analytics Er is nog veel onbekend over de volledige customer journey van consumenten.…