iPhone – The Musical

6 juli 2007, 08:34

New York Times’ David Pogue heeft een grappig vervolg gemaakt op HappySlip’s Mac Beautiful song. David is de niet echt Microsoft minded New York Times’ technology columnist. De iPhone Musical is zijn 71ste videopublicatie.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

3 Reacties

    mgvandenbroek

    Briljant. Alweer…. Vond die review ook erg grappig. Moet die kerel geen stukjes schrijven ofzo?


    6 juli 2007 om 10:13
    Chris Stapper

    Hmm ik vond het wel grappig. Je hoort er wel veel over, maar iets als dit is toch wel leuk om naar te kijken.


    7 juli 2007 om 09:47

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!